ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 24 شهریور 1393 - ساعت 11:49:04
چاپ خبر

«کامکارها» سازشان را برای بیماران ام اس کوک می‌کنند

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><font size="2" face="Droid Arabic Naskh">گروه موسیقی کامکارها به سرپرستی هوشنگ کامکار 27 و 28 شهریورماه در سالن مجتمع امام خمینی شهر سنندج روی صحنه خواهند رفت و تمامی عواید حاصل از آن را به مجتمع ام اس کردستان اهدا خواهند کرد.</font></p>

111.jpgگروه موسیقی کامکارها به سرپرستی هوشنگ کامکار 27 و 28 شهریورماه در سالن مجتمع امام خمینی شهر سنندج روی صحنه خواهند رفت و تمامی عواید حاصل از آن را به مجتمع ام اس کردستان اهدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین توتونچیان برگزارکننده این کنسرت گفت: در این پنج سالی که مدیر برنامه های گروه کامکارها هستم همواره شاهد تلاش های فراوان و همیشگی این گروه برای برپایی برنامه های خیریه بوده ام تا این‌بار که هوشنگ کامکار پیشنهاد داد صد در صد عواید حاصل از کنسرت را به بیماران ام اس کردستان هدیه کنیم و من هم از این پیشنهاد خیرخواهانه استقبال کردم. در بسیاری از کنسرت ها قسمتی از درآمد حاصله صرف امور خیریه می شود اما این کنسرت در حالی برگزار خواهد شد که تمامی نوازنده ها و عوامل برگزارکننده دستمزدهای خود را به این مجتمع اهدا خواهند کرد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس ادامه داد: فعالیت های اینچنینی نقش بسزایی در ترویج حرکت های انسان دوستانه و همچنین آگاه کردن سایر اقشار از مشکلات و بیماری های رایج در کشور دارد. همچنین برگزاری اجراهای خیریه توسط بزرگان موسیقی کشور فرهنگ یاری رسانی و کمک به همنوع را بین دیگر هنرمندان و مردم کشور رواج خواهد داد.

اجرای کامکارها در این برنامه شامل دو بخش فارسی و کردی خواهد بود و در آن قطعاتی مثل یار مرا، منظومه مولانا، زمستان، گه لاویژ، محلی کرمانجی، محلی سورانی و محلی اورامی اجرا خواهد شد.

اعضای گروه کامکارها در این اجرا بیژن کامکار نوازنده دف و رباب و همچنین خواننده بخش کردی، پشنگ کامکار نوازنده سنتور، قشنگ کامکار نوازنده سه‌تار، ارژنگ کامکار نوازنده تنبک، ارسلان کامکار نوازنده عود و خواننده، اردشیر کامکار نوازنده کمانچه، اردوان کامکار نوازنده سنتور، هانا کامکار نوازنده دف و خواننده، صبا کامکار خواننده و نیریز کامکار نوازنده تار خواهند بود.

گروه کامکارها ,هوشنگ کامکار ,محمدحسین توتونچیان ,ام اس ,بیژن کامکار ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,404
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500