ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 شهریور 1393 - ساعت 12:45:02
چاپ خبر

کنسرت همایون شجریان با استقبال شیرازی‌ها برگزار شد

<font size="2" face="Droid Arabic Naskh">همایون شجریان، تهمورس و سهراب پورناظری کنسرت ˝چرا رفتی˝ و ˝خداوندان اسرار˝ را در شیراز به صحنه بردند. <br></font>

شیراز.jpgهمایون شجریان، تهمورس و سهراب پورناظری کنسرت ˝چرا رفتی˝ و ˝خداوندان اسرار˝ را در شیراز به صحنه بردند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی کنسرت "چرا رفتی"، این کنسرت به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری، 22، 23 و 24 شهریورماه در باغ عفیف آباد شهر شیراز اجرا شد.

این کنسرت درحالی برگزار شد که حدود 10 هزار نفر در این سه شب در عمارت تاریخی عفیف آباد مهمان این اجرا بودند تا از نزدیک شاهد اجرای زنده آلبوم نه فرشته ام نه شیطان باشند.

برگزاری کنسرت در این بنای تاریخی شهر شیراز سبب ادغام دو هنر موسیقی و معماری و دوچندان شدن استقبال مخاطبین از این اجرا شده بود، به طوری‌که بلیت‌های این اجرا در سه روز به اتمام رسید و بسیاری از علاقه مندان خارج از محل برگزاری کنسرت منتظر بودند تا شانس خود را برای پیدا کردن بلیت در دقایق آخر امتحان کنند.

در این شب‌ها، در بخش اول، "خداوندان اسرار" با تنبور سهراب پورناظری و آواز همایون شجریان آغازگر کنسرت "چرا رفتی" بود تا پس از آن قطعه "کولی" با شعری از زنده‌یاد سیمین بهبهانی آغازگر بخش دوم این کنسرت باشد.

پس از آن "دل به دل" با شعری از هومن ذکایی، "شتک" با شعری از حسین منزوی، "در حصار شب" با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی و "چونی بی من" با شعری از مولانا قطعات بعدی اجرا شده در این برنامه بودند.

سپس قطعه "از عشق" ساخته سهراب پورناظری اجرا شد و بعد از "آواز درون آینه" با شعری از حسین منزوی در نهایت نوبت به اجرای قطعه‌ای رسید که محبوبیت زیادی بین مخاطبین این آلبوم و این کنسرت دارد.

"چرا رفتی" با کلامی از سیمین بهبهانی قطعه‌ای بود که به عنوان حسن ختام این برنامه اجرا شد. پس از پایان کنسرت و با تشویق فراوان مردم اعضای گروه به جایگاهشان بازگشتند و بار دیگر قطعه "دل به دل" را با همراهی ارکستر سازهای زهی نواختند.

سهراب پورناظری نوازنده کمانچه و تنبور، حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای ، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس در این کنسرت هنرنمایی کردند.

کنسرت "چرا رفتی" چهارشنبه آینده مهمان شهر رشت خواهد بود و پس از آن به اراک، ارومیه و کرمانشاه خواهد رفت و تور شهرستان‌های خود را ادامه خواهد داد.

همایون شجریان ,سهراب پورناظری ,کنسرت ,کنسرت چرارفتی ,کنسرت همایون شجریان ,کنسرت همایون شجریان درشیراز ,تورکنسرت چرارفتی ,تهمورس پورناظری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,769
تعداد نظرات (1)
?
دانیال
9 سال و 223 روز و 6 ساعت و 48 دقیقه و 29 ثانیه قبل

بسیار کار ضعیفی بود از نظر اهنگسازی...همه خسته شده بودن...در اخر هم هیچکس درخواست کار دوباره نداد اونا خودشان دوباره نشستن اجرا کردن...

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500