ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 8 مهر 1393 - ساعت 13:10:43
چاپ خبر

کنسرت " چرا رفتی" شجریان در تالار ارومیه اجرا شد

همایون شجریان خواننده محبوب کشورمان شامگاه یکشنبه کنسرت " چرا رفتی" را در تالار ارومیه به روی صحنه برد.

همایون شجریان خواننده محبوب کشورمان شامگاه یکشنبه کنسرت " چرا رفتی" را در تالار ارومیه به روی صحنه برد.
کنسرت همایون شجریان شامگاه یکشنبه در حالی در بزرگترین تالار شهر ارومیه به روی صحنه رفت که مورد استقبال جمع کثیری از علاقه مندان به موسیقی سنتی و اصیل ایرانی قرار گرفت.
شامگاه گذشته تالار ارومیه شاهد حضور بالغ بر هزار نفر از علاقه مندان به موسیقی ایرانی بود، که برای دیدن اجرای همایون شجریان از آلبوم " نه فرشته ام، نه شیطان" خود را به این تالار رسانده بودند.
شجریان شامگاه گذشته تک آهنگ چرا رفتی را اجرا کرد که با همراهی مردم و استقبال پر شور مواجه شد، هر چند سایر آهنگهای این خواننده نیز مورد استقبال مردم قرار گرفت.
آهنگهای آلبوم" نه فرشته ام، نه شیطان" هم به همراه تک نوازی های گروه موسیقی با تشویق ها و احساسات خوب مردم ارومیه مواجه شد.کنسرت "چرا رفتی" همایون شجریان شامگاه یکشنبه در تالار ارومیه در حالی برگزار شد که 90 درصد جمعیت حاضر در سالن را جوانان تشکیل می دادند.
از جمله حواشی جالب این برنامه فرهنگی و هنری دادن اجازه فیلمبرداری در اول برنامه به مردم حاضر در سالن بود که بعد از آن اجازه فیلمبرداری داده نشد.برنامه کنسرت به صورت منظم در ساعت اعلام شده بدون تاخیر آغاز و به اتمام رسید، که به گفته مردم حاضر در سالن نظم برگزاری کنسرت خوب بود.
هر چند به گفته برخی از مردم که البته ادای ناحقی نیز نمی تواند باشد سالن برگزاری مراسم مناسب کنسرت نبود که این امر نشان دهنده نبود سالن تخصصی برای اجرای کنسرتهای موسیقی در ارومیه است.

کنسرت-کنسرت همایون شجریان-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت شجریان-همایون شجریان-کنسرت جدید همایون شجریان-کنسرت جدید شجریان-نه فرشته ام نه شیطان-کنسرت نه فرشته ام نه شیطان-چرا رفتی-کنسرت چرا رفتی-چرا رفتی شجریان-چرا رفتی همایون شجریان-کنسرت ارومیه-کنسرت ارومیه شجریان-کنسرت ارومیه همایون شجریان- موسیقی سنتی-آلبوم نه فرشته ام نه شیطان-برنامه فرهنگی و هنری-کنسرتهای موسیقی-homayun shajarian-homayun shajaryan-homayoon shajarian-homayoon shajaryan-chera rafti-konserte chera rafti-sonati-sonaty-moosighie sonati-musighie sonati-mosighie sonaty-musighie sonaty-chera rafty
آمار بازدید : 1,280
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500