ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 - ساعت 13:24:38
چاپ خبر

علی لهراسبی:بعد از دو سال تیتراژ یک سریال را خواندم!

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ از خواندن تیتراژ سریال «همه چیز آنجاست» خبر داد و گفت: پس از دو سال در حال خواندن تیتراژ یک سریال که از ماه آینده پخش آن آغاز می‌شود، هستم.

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ از خواندن تیتراژ سریال «همه چیز آنجاست» خبر داد و گفت: پس از دو سال در حال خواندن تیتراژ یک سریال که از ماه آینده پخش آن آغاز می‌شود، هستم.
علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ ضمن تشریح جدیدترین فعالیت‌ موسیقایی‌اش گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم خود هستم و تلاش می‌کنم تا این آلبوم را تاقبل از عید آماده کنم.
وی افزود: قرار بود در مهر ماه هم یک کنسرت در تهران داشته باشم اما نتوانستم روز مناسبی را برای اجرا پیدا کنم و بعد از ماه محرم و صفر کنسرتی را در تهران خواهم داشت. البته قبل از محرم هم کنسرت‌هایی را در شهرستان‌ها از جمله رامسر و کرمان خواهم داشت.
این خواننده ادامه داد:‌ پس از دو سال در حال خواندن تیتراژ یک سریال که از ماه آینده پخش آن آغاز می‌شود هم هستم. سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی به روی آنتن خواهد رفت. البته ممکن است نام این سریال تغییر پیدا کند.
گفتنی است «همه چیز آنجاست» روایتگر داستان خانواده‌ای قدیمی است که کارگاه‌ تولیدی آنها، به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ خانواده در گیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی میبرد.
این سریال تلویزیونی در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید میشود. سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی مشاوران فیلمنامه این سریال هستند که فیروز قشقایی فیلمنامه این سریال را نوشته است.

علی لهراسبی- خواننده موسیقی پاپ- خواننده-موسیقی پاپ- خواننده پاپ-تیتراژ-تیتراژ سریال-تیتراژ سریال همه چیز آنجاست-خواننده موسیقی پاپ - آلبوم- آلبوم علی لهراسبی- کنسرت- کنسرت علی لهراسبی- شهرام شاه‌حسینی-همه چیز آنجاست- سریال همه چیز آنجاست-فیلم و سریال-سریال شبکه سه- علیرضا افخمی-تیتراژ جدید- ali lohrasbi-ali lohrasby-ali lohrasebi-ali lohraseby-pop music-pop-khanandeye pop-khanandehaye pop-titrazh-tytrazh-titrazhe serial-tytrazhe serial-titrazhe seryal-tytrazhe seryal-albom-album-titrazhe jadid-tytrazhe jadid-titrazhe jadyd-tytrazhe jadyd
آمار بازدید : 1,217
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500