ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 - ساعت 14:25:36
چاپ خبر

منتظر آلبوم افشین یداللهی با صدای خودش باشید!

افشین یداللهی، ترانه‌سرا گفت:هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار سه اثر موسیقایی هستیم که قرار است این آثار پس از مراحل اخذ مجوز روانه بازار موسیقی شود.

افشین یداللهی، ترانه‌سرا گفت:هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار سه اثر موسیقایی هستیم که قرار است این آثار پس از مراحل اخذ مجوز روانه بازار موسیقی شود.
یداللهی با اشاره به اینکه به زودی یک آلبوم با صدای خودش منتشر می‌کند، بیان کرد:فضای این آلبوم تلفیقی است ولی ملودی‌های آن ایرانی است. در این اثر از ترانه‌های خودم استفاده کردم و شاید از اشعار بزرگان نیز استفاده کنم.
این ترانه سرا افزود:چند سال پیش تیتراژ سریال “پاتوق” را خواندم ولی اصلا به خوانندگی فکر نمی‌کردم تا اینکه تصمیم گرفتم در حوزه خوانندگی بیشتر فعال باشم در نتیجه با همکاری سیامک بهبهانی ضبط این آلبوم را آغاز کردیم.
افشین یداللهی در ادامه خاطر نشان کرد:با همایون شجریان یک آلبوم در دست انتشار داریم که ضبط این آلبوم از دو سال پیش آغاز شده است و فردین خلعتبری تنظیم قطعات این آلبوم را انجام داده است.
این ترانه‌سرا در پاسخ به این پرسش که چرا این اثر موسیقایی بعد از دو سال منتشر می‌شود، تاکید کرد:فردین خلعتبری و همایون شجریان درگیر کارهای هنری دیگر هم بودند به همین دلیل انتشار این آلبوم کمی طولانی شده است. همچنین همایون شجریان تور موسیقی در تهران و شهرستان‌ها داشت که مجبور بودیم با هم هماهنگی داشته باشیم تا به کارهای دیگر هم بتوانیم رسیدگی کنیم.
یداللهی با اشاره به اینکه سرودن اشعار این آلبوم به عهده او بوده است، افزود:این آلبوم شامل هشت تصنیف و آواز است و هنوز عنوان این آلبوم مشخص نشده است. این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.
این ترانه‌سرا از انتشار آلبوم محمدرضا فروتن خبر داد و گفت:ژانر این آلبوم پاپ است و در این آلبوم از اشعار من استفاده شده است. بابک زرین آهنگ‌سازی قطعات را انجام داده است و سیروان خسروی در تنظیم قطعات با ما همکاری داشته است.
افشین یداللهی تاکید کرد:این اثر شامل هشت قطعه است که فقط ضبط دو قطعه مانده است یعنی اینکه در حال تنظیم دو قطعه پایانی این آلبوم هستیم و بعد از خواندن محمدرضا فروتن این اثر وارد مرحله مجوز می‌شود.
همچنین افشین یدالهی چند روز پیش قطعه‌ای با صدای خود و شعری از سیمین بهبهانی منتشر و روانه جامعه موسیقی کرد.
این ترانه سرا همزمان با چهلیمن روزدرگذشت بانوی غزل ایران؛ سیمین بهبهانی اقدام به انتشار یک قطعه موسیقی با صدای خود کرده است.
این قطعه “گفتگو” نام دارد و موسیقی آن بر روی شعری از بانو سیمین بهبهانی ساخته شده است.
ملودی این قطعه همراه با تنظیم آن را سیامک بهبهانی به عهده داشته است و فرهاد کیانی “میکس و مسترینگ” آن را انجام داده است.

آلبوم-آلبوم موسیقی-آلبوم جدید-آلبوم جدید افشین یداللهی-آلبوم جدید موسیقی-افشین یداللهی-پاتوق- ملودی‌- ترانه سرا-سریال پاتوق-فردین خلعتبری-همایون شجریان- شجریان-تور موسیقی- تصنیف- آواز- تصنیف و آواز- بازار موسیقی- محمدرضا فروتن- آلبوم محمدرضا فروتن - پاپ- سیروان خسروی-سیمین بهبهانی- بانوی غزل ایران-میکس و مسترینگ album-albom-albome jadid-albume jadid-albome jadide afshin yadolahi-albume jadide afshin yadolahi-albome jadide afshin yadolahy-albume jadide afshin yadolahy-moosighi-musighi-moosighy-musighy-patogh-afshin yadolahi-afshin yadolahy-patoghe afshin yadolahi-patoghe afshin yadolahy-melodi-melody-homayoon shajarian-homayun shajarian-homayoon shajaryan-homayun shajaryan-mohammadreza forootan-mahammad reza forutan-pop-sirvan khosravi-sirvan khosravy-albome mohammadreza forootan-albume mohammadreza forootan-albume mohammadreza forutan-albome mohammadreza forutan-simin behbahani-simin behbahany-symyn behbahani-symyn behbahany
آمار بازدید : 1,315
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500