ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 - ساعت 09:06:50
چاپ خبر

برنامه ی کنسرت‌های پاییزه !

با آغازماه مهر کنسرتهای پاییزی خوانندگان پاپ کشور آغازشد.

با آغازماه مهر کنسرتهای پاییزی خوانندگان پاپ کشور آغازشد.
امید حاجیلی پس از برگزاری چند کنسرت در داخل کشور،با همراهی گروهش برای اجرای برنامه راهی امارات می‌شود. گروه حاجیلیتو ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در دبی کنسرت برگزار خواهد کرد.
«بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ که چندی پیش در تهران به روی صحنه رفته بود، این بار در «تبریز» به دیدار دوستدارانش می‌رود. این کنسرت طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه، در تالار «چیچک» برگزار خواهد شد و این خواننده به اجرای قطعاتی گلچین از آثار منتشر شده‌اش می‌پردازد.
فرزاد فرزین خواننده خوش صدای کشورمون ۱۷ مهرماه درسالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه میرود. این در حالی ست که گفته میشود این کنسرت مانند کنسرت های قبلی فرزین همراه باسوپرایزهای ویژه خواهد بود و قرار ست فیلم برداری شود.
ارکستر ملی «مهر» به سرپرستی و آهنگسازی ناصر ایزدی و به خوانندگی امیر اثنی عشری، ۲۳ و ۲۴مهرماه سال جاری، در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
گروه «هم‌نوازان حصار» به آهنگسازی و سرپرستی «علی قمصری» و به خوانندگی «محمد معتمدی» ۱۲ مهرماه در شهر رشت به اجرای کنسرت می پردازند.

کنسرت-کنسرت پاییزه-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-امید حاجیلی-کنسرت های جدید پاییزه-خوانندگان پاپ-گروه حاجیلیتو-بنیامین بهادری-فرزاد فرزین-ارکستر ملی مهر-ناصر ایزدی-امیر اثنی عشری-گروه هم‌نوازان حصار-علی قمصری-محمد معتمدی- konsert-koncert-konserte paeeze-koncerte paeeze-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-omid hajili-omid hajily-khanandegane pop-benyamin bahadori-benyamin bahadory-farzad farzin-naser izady-naser izadi-ali ghamsari-ali ghamsary-mohammad motamedi-mohammad motamedy
آمار بازدید : 1,278
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500