ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 - ساعت 11:31:52
چاپ خبر

نعمت الهی پس از جنوب، این بار در شمال کشور کنسرت برگزار می‌کند؛

«روزبه نعمت الهی» که تابستان امسال در جنوب کشور برای بندرعباسی‌ها کنسرت برگزار کرده بود، پس از برگزاری کنسرت بزرگی در تهران، این بار در شمال کشور به اجرای زنده ی آثار خود می‌پردازد.

«روزبه نعمت الهی» که تابستان امسال در جنوب کشور برای بندرعباسی‌ها کنسرت برگزار کرده بود، پس از برگزاری کنسرت بزرگی در تهران، این بار در شمال کشور به اجرای زنده ی آثار خود می‌پردازد.
 کنسرت خواننده ی «ایران، خاک دلیران...»، 16 مهر 1393 در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نامجوی رشت برگزار می‌شود تا او برای نخستین بار قطعاتش را برای گیلانی‌ها اجرا کند.
نعمت الهی در خصوص این کنسرت اظهار داشت: «این نخستین بار است که در رشت کنسرت برگزار می‌کنم و انگیزه ی زیادی برای دیدار با گیلانی‌های خونگرم دارم. هر چند ارکستر من، ارکستر پر تعدادی است، اما از آنجایی که اجراهای شهرستانی هم به همان اندازه ی اجراهای تهران برایم اهمیت دارد، با گروه کامل به دیدار گیلانی‌های عزیز می‌رویم و امیدوارم خاطره ی خوشی رقم بزنیم. »
خواننده ی آلبوم‌های «سرزمین مادری»، «هفته ی عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ»، در این کنسرت گلچینی از قطعات آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های منتشر شده‌اش را اجرا خواهد کرد. بلیتهای این برنامه 50، 70 و 80 هزار تومان قیمت گزاری شده اند.
گفتنی است این هنرمند که در آثارش از سروده‌های شعرای کلاسیک به ویژه «مولانا» بهره برده است، در هفته ی جاری در جشنواره «کیش مهر» که برای بزرگداشت مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار شده بود مورد تقدیر قرار گرفت که گزارش آن را می توانید روی سایت مشاهده نمایید.

کنسرت-کنسرت روزبه نعمت الهی-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-روزبه نعمت الهی-کنسرت جدید روزبه نعمت الهی-سرزمین مادری-هفته ی عاشقی-عمو زنجیرباف-داروگ-کیش مهر-جشنواره کیش مهر-مولانا konsert-koncert-konserte roozbeh nametolahi-koncerte roozbeh nametolahi-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-roozbeh nametolahi-roozbeh nametolahy
آمار بازدید : 1,263
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500