ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 - ساعت 02:56:28
چاپ خبر

سه‌ تار «حسین علیزاده» زیر چکش حراج!

«حسین علیزاده» هنرمند برجسته موسیقی ایران، «سه‌تار»‌اش را برای زنده ماندن کودکان نقص ایمنی به حراج می‌گذارد. 

«حسین علیزاده» هنرمند برجسته موسیقی ایران، «سه‌تار»‌اش را برای زنده ماندن کودکان نقص ایمنی به حراج می‌گذارد. 
کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان به سرپرستی «حسین علیزاده» و آواز «محمد معتمدی» جمعه بیست و پنجم مهرماه برگزار خواهد شد. در حاشیه این کنسرت که به منظور کمک به کودکان نقص ایمنی برگزار خواهد شد؛ حسین علیزاده «سه‌تار» خود را به نفع انجمن حمایت از کودکان نقص ایمنی به حراج خواهد گذاشت. در این حراجی علاوه بر ساز حسین علیزاده، یک تابلو نفیس خوشنویسی از آثار استاد «اسرافیل شیرچی»، دو توپ فوتبال هر یک با امضای بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس و هم‌چنین یک دفترچه با امضای ستارگان سینما به چوب حراج سپرده خواهد‌شد.
کودکان مبتلا به «نقص ایمنی» که غالبا به طور مادرزاد دچار اختلال در سیستم ایمنی بدن هستند، با تشخیص به موقع و درمان مناسب امکان ادامه حیات می‌یابند. اما به سبب مخارج بالای درمان بسیاری از این کودکان در مقابل چشمان والدین خود جانشان را از دست می‌دهند، هر کودک مبتلا به نقص ایمنی برای درمان، در هر ماه به طور متوسط به پنجاه میلیون ریال هزینه نیازمند است.
کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان ومحمد معتمدی قرار است در سالن شماره یک مرکز طبی کودکان به آدرس انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، بعد از بیمارستان امام خمینی، «مرکز طبی کودکان» برگزار شود.
خیرینی که مایلند در این حراج شرکت کنند، آمادگی خود را جهت همکاری به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۰۳۰۳۵ (سیصد هزار، سی، سی و پنج) اعلام کنند.

کنسرت-کنسرت گروه هم آوایان-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-گروه هم آوایان-کنسرت جدید گروه هم آوایان-حسین علیزاده-کنسرت حسین علیزاده-کنسرت جدید حسین علیزاده-محمد معتمدی-کودکان نقص ایمنی-کمک به کودکان نقص ایمنی-سه‌تار-سه‌تار حسین علیزاده-کنسرت خیریه konsert-koncert-konserte goroohe hamavayan-koncerte goroohe hamavayan-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-goroohe hamavayan-goruhe hamavayan-hossein alizade-hossein alizade
آمار بازدید : 1,235
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500