ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 - ساعت 03:09:02
چاپ خبر

محمد معتمدی به فستیوال اولسان کره می‌رود

محمد معتمدی خواننده کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از حضور در یک فستیوال بین المللی و اجرای یک کنسرت خیریه به نفع کودکان مبتلا به «نقص ایمنی» خبر داد.

محمد معتمدی خواننده کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از حضور در یک فستیوال بین المللی و اجرای یک کنسرت خیریه به نفع کودکان مبتلا به «نقص ایمنی» خبر داد.
به نقل از خبرگزاری مهر محمد معتمدی در گفتگویی گفت:طی روزهای آینده برای شرکت در فستیوال اولسان کره جنوبی به این کشور سفر خواهم کرد تا در گروه «سیلک» متشکل از آزاد میرزا پور تار، مرتضی دربندی دف و پاشا هنجنی نی قطعاتی را در حوزه موسیقی ایرانی اجرا کنیم ضمن اینکه در حاشیه این فستیوال نیز ورک شاپی تخصصی پیرامون مشخصات موسیقی ایرانی برگزار خواهیم کرد.
او در توضیح این رویداد موسیقایی بیان کرد:فستیوال موسیقی اولسان از جمله رویدادهای معتبر موسیقی منطقه شرق آسیاست که هر ساله با موضوع موسیقی ملل جهان در کشور کره جنوبی برگزار می شود و حضور یک گروه ایرانی در چنین رویدادی می تواند به سهم خود گام موثری در راستای دیپلماسی فرهنگی و معرفی فرهنگ و هنر کشورمان به ویژه حوزه موسیقی به حساب آید.
معتمدی با اشاره به نام گروه سیلک برای حضور در این فستیوال بین المللی عنوان کرد: همواره در سفرهای خارجی خود کوشیده ام با عنوان گروه سیلک در برنامه ها حضور داشته باشم تا بتوانیم توجه جهانیان را به قدمت و پیشینیه ایرانی جلب کنیم چرا که منطقه سیلک کاشان به نوعی اولین مرکز تمدن شهرنشینی در جهان است و خوب است که ما بتوانیم با این عنوان فرهنگ و هنر این سرزمین را به جهانیان نشان دهیم.
این خواننده در ادامه صحبتهای خود از برگزاری یک کنسرت خیریه به نفع کودکان نقص ایمنی همراه با حسین علیزاده و گروه «هم آوایان» خبر داد و گفت:کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان به سرپرستی استاد حسین علیزاده جمعه بیست و پنجم مهرماه برگزار خواهد شد البته در حاشیه این کنسرت که به منظور کمک به کودکان نقص ایمنی برگزار خواهد شد، استاد علیزاده سه‌تار خود را به نفع انجمن حمایت از کودکان نقص ایمنی به حراج خواهد گذاشت.
این خواننده بیان کرد:در این حراجی علاوه بر ساز استاد حسین علیزاده، یک تابلو نفیس خوشنویسی از آثار استاد اسرافیل شیرچی، دو توپ فوتبال هر یک با امضای بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس و هم‌چنین یک دفترچه با امضای ستارگان سینما به چوب حراج سپرده خواهد‌شد.
معتمدی ادامه داد:کودکان مبتلا به «نقص ایمنی» که غالبا به طور مادرزاد دچار اختلال در سیستم ایمنی بدن هستند، با تشخیص به موقع و درمان مناسب امکان ادامه حیات می‌یابند اما به سبب مخارج بالای درمان بسیاری از این کودکان در مقابل چشمان والدین خود جانشان را از دست می‌دهند. هر کودک مبتلا به نقص ایمنی برای درمان، در هر ماه به طور متوسط به پنجاه میلیون ریال هزینه نیازمند است. ما هم امیدواریم این بار به سهم خود تلاشی برای تامین بخشی از مخارج این بیماری ها داشته باشیم.
کنسرت خیریه گروه هم‌آوایان جمعه ۲۵ مهر ماه در مرکز طبی کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) در تهران با حضور حسین علیزاده، خوانندگی محمد معتمدی و هنرمندی گروه هم آوایان برگزار می شود.

کنسرت-کنسرت گروه هم آوایان-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-گروه هم آوایان-کنسرت جدید گروه هم آوایان-محمد معتمدی-فستیوال بین المللی-حسین علیزاده - konsert-koncert-konserte goroohe hamavayan-koncerte goroohe hamavayan-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-goroohe hamavayan-goruhe hamavayan-mohammad motamedi-hossein alizade
آمار بازدید : 1,030
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500