ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 - ساعت 03:15:08
چاپ خبر

«امید حجت» در تالار «ایوان شمس» روی صحنه خواهد رفت

کنسرت «امید حجت» در تهران برگزار خواهد شد. این برنامه طی روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه و به میزبانی تالار «ایوان شمس» روی صحنه می‌رود.

کنسرت «امید حجت» در تهران برگزار خواهد شد. این برنامه طی روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه و به میزبانی تالار «ایوان شمس» روی صحنه می‌رود.
این موزیسین باسابقه برای کنسرت پیش رو گلچینی از بهترین قطعاتش را تدارک دیده است و با ارکستری بزرگ متشکل از سکشن پاپ، بادی و زهی برنامه خود را اجرا می‌کند. امید حجت که از چهره‌های با سابقه عرصه نوازندگی است در زمینه همکاری با نوازنده‌ها دقت نظر ویژه‌ای داشته است. «ایمان حجت»، «عماد نکویی»، «غلامرضا معرف»، «آرمین قیطاسی» و «نیما زاهدی» برخی از نوازندگان مطرح این ارکستر هستند.
وی سال‌ها قبل به عرصه خوانندگی قدم گذاشت اما این بخش از فعالیت‌های هنری او با استمرار همراه نبود. او طی چند سال اخیر و خصوصا از سال گذشته به شکل جدی در مقوله انتشار تک قطعات حضور پیدا کرد. او آثار متعددی از جمله «شب یلدا»، «آروم آروم»، تیتراژ فیلم سینمایی «بچه‌های لواسون» و «یه روز از پیش تو می‌رم» با همصدایی «رضا صادقی» را طی این مدت در اختیار مخاطبان خود قرار داد. «صلح و عشق» یکی دیگر از آثار حجت بود که بهار امسال منتشر شد و در میان مخاطبان بازخورد خوبی داشت و البته جنجالی هم شد. زیرا هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم برای اجرای این قطعه در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انجام شده بود اما با کارشکنی «فیفا» این امر محقق نشد. گفتنی است که آلبوم امید حجت با حضور چهره‌های مطرح موسیقی کشور در حال تولید است و به بازار عرضه خواهد شد.


کنسرت-کنسرت امید حجت-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-امید حجت-کنسرت جدید امید حجت-ایوان شمس-شب یلدا-آروم آروم-بچه‌های لواسون-یه روز از پیش تو می‌رم-رضا صادقی-صلح و عشق- konsert-koncert-konserte omid hojat-koncerte omid hojat-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-omid hojat-reza sadeghi-reza sadeghy
آمار بازدید : 1,545
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500