ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 13 مهر 1393 - ساعت 10:23:50
چاپ خبر

"رفته از دست" با اجرایی متفاوت به دست آمد!

گروه محبوب «کامنت»، ۱۱ مهر ماه سال جاری به همت «هامین گستر آریا» و با مدیریت «سید علی میرمحمدی» در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت.

گروه محبوب «کامنت»، ۱۱ مهر ماه سال جاری به همت «هامین گستر آریا» و با مدیریت «سید علی میرمحمدی» در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت.
گروه کامنت که چند ماهی است آلبوم تازه خود را با نام «رفته از دست» منتشر کردند؛ در طی زمانی کوتاه توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند به طوری که تمام بلیط های اولین کنسرت بزرگ آنان ظرف مدت ۲۴ ساعت به فروش رسید.
هنگام ورود به مجموعه اریکه ایرانیان ازدحام جمعیتی جوان و علاقه مند به موسیقی به چشم می خورد که بی صبرانه منتظر ورود به سالن و شروع کنسرت می باشند.
سالن در لحظات کوتاهی و به صورت منظم مملو از جمعیت می شود و صندلی باقی نمی ماند که بی شک این نکته فابل توجه حاکی از یک برنامه ریزی مناسب از سوی شرکت برگزار کننده و قوی بودن یک گروه موسیقی است.
چراغ ها خاموش می شوند و توجه جمعیت مشتاق به سوی تیزری از گروه جلب می شود که از ویدیو پروجکشن سالن پخش می شود و بعد از انتظارها به پایان می ذسد و اعضای گروه کامنت یک به یک به روی استیج حاضر می شوند.
از همان ابتدا صدای جمعیت به خواننده غلبه می کند و گروه کر ۸۰۰ نفر با خواننده هم صدا می شوند و تا آخر کنسرت این هم صدایی و هیجان تمام نمی شود و در برخی از قطعات قدیمی تر و محبوب تر به این هیجان و انرژی افزوده هم می شود.
گروه کامنت در این شب قطعات «رفته از دست»، «به فکر»، «ستاره ها»، «هی تو»، «دایره ها»، «فرشته مرگ»، «میریم بالاتر»، «نگاه من»، «برگشت»، «اطراف ما»، «درخت»، «نمی ایستم»، «از جنس دیروز»، «به مسیر باد ۱»، «به مسیر باد ۲»، «لحظه ها» و «می تونی» را اجرا کرد.
شایان ذکر است که این گروه متشکل از نیما رمضان، کیان پور تراب، آرین کشیشی، بردیا امیری و اشکان آبرون است.
حاشیه ها:
– مهدی یراحی، شهاب رمضان، میلاد درخشانی، فرزاد فخرالدینی، سامان وندادی، دارا دارایی، هومن نامداری، شایان فتحی، آرون حسینی، علی بیرنگ و آرش پاکزاد مهمانان این شب بودند.
– این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت «هامین گستر آریا» به مدیریت «سید علی میر محمدی» و همکاری موسسه «سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» برگزار شد.
در ابتدای کنسرت به حدی هیجان و شور تماشاگران زیاد بود که به گروه اجازه آغاز کنسرت را نمی دادند.
در پایان بسیاری از قطعات، حاضرین گروه را ایستاده تشویق کردند.
– به سبب استقبال خوب از این کنسرت این اجرا به مدت یک شب دیگر تمدید شده است و گروه کامنت ۱۷ ام مهر ماه ۱۳۹۳ بار دیگر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت-کنسرت گروه کامنت-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-کنسرت های آینده-گروه کامنت-کنسرت جدید گروه کامنت-رفته از دست-آلبوم رفته از دست- konsert-koncert-konserte goroohe comment-koncerte goroohe comment-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-konserthaye ayande-koncerthaye ayande-goroohe comment-goruhe coment-rafte az dast-albome rafte az dast-albume rafte az dast
آمار بازدید : 1,051
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500