ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 13 مهر 1393 - ساعت 13:47:04
چاپ خبر

محمد علیزاده در اراک به روی صحنه رفت

محمد علیزاده ۱۱ مهر ماه در ادامه تور شهرستان هایش در شهر اراک به روی صحنه رفت.

محمد علیزاده ۱۱ مهر ماه در ادامه تور شهرستان هایش در شهر اراک به روی صحنه رفت.
 این کنسرت با استقبال بسیار خوب اهالی اراک برگزار شد. علیزاده با قطعه «برگرد» این کنسرت را آغاز کرد و در ادامه قطعات محبوبش از جمله «دل بی تو غم زده»، «فکرشم نکن»، «دلت با منه» و «این اولین بار» را اجرا کرد. زمان اجرا قطعه «فکرشم نکن» گفت احساسی ترین قطعه ای است که تا به حال خوانده و به همه ی تماشاچیان قول یک قطعه ی احساسی دیگر برای پاییز امسال را داد. 
او علت استفاده ی زیاد از کلمه ی عزیزم در اهنگ هایش را این گونه بیان کرد که عزیزم زیباترین کلمه برای ایجاد یک ارتباط عاشقانه است. او از استقبال مردم اراک بسیار حیرت زده شده بود وبه خاطر هنر دوستی این مردم از انان تشکر کرد.
این کنسرت به همت شرکت «آوای باران» به تهیه کنندگی «منوچهر حسنی» برگزار شد.

کنسرت-کنسرت محمد علیزاده-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-محمد علیزاده-کنسرت جدید محمد علیزاده-کنسرت اراک محمد علیزاده-برگرد-دلت با منه-این اولین بار-فکرشم نکن konsert-koncert-konserte mohammad alizade-koncerte mohammad alizade-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-mohammad alizade-mohamad alizade-konserte arake mohammad alizade-koncerte arake mohammad alizade-bargard-delet ba mane-in avalin bar-fekresham nakon
آمار بازدید : 1,377
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500