ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 - ساعت 03:34:28
چاپ خبر

پیمان خازنی و الهام پاوه‌نژاد فروغ را روایت می‌کنند

منتخبی از اشعار فروغ فرخزاد با آهنگسازی پیمان خازنی و روایت الهام پاوه‌نژاد در قالب آلبومی به نام «فروغ» توسط نشر آوای باربد در اواخر مهر ماه منتشر می‌شود.

منتخبی از اشعار فروغ فرخزاد با آهنگسازی پیمان خازنی و روایت الهام پاوه‌نژاد در قالب آلبومی به نام «فروغ» توسط نشر آوای باربد در اواخر مهر ماه منتشر می‌شود.
در انتشار این آلبوم که تولید آن قریب به ۴ سال طول کشیده است، پیمان خازنی با نگاه به ژانرهای مختلف موسیقی و الهام پاوه‌نژاد با خوانشی متفاوت از برخی از آثار فروغ فرخزاد، سعی بر ارائهٔ اثری متفاوت در این زمینه داشته‌اند.
پیانو، کلارینت، فلوت، چنگ، ویلنسل، کالیمبا، دستهٔ سازهای کوبه‌ای و آوا خوانی این موسیقی را روایت می‌کنند.
تولدی دیگر، وصل، فتح باغ، هدیه، ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد، دیدار در شب، در غروبی ابدی، باد مارا خواهد برد، پرنده مردنیست در این آلبوم توسط الهام پاوه‌نژاد روایت شده است.
میکس و مسترینگ «فروغ» توسط پیام سوری انجام شده است و به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آلبوم-آلبوم موسیقی-آلبوم جدید-آلبوم جدید فروغ-آلبوم جدید موسیقی-فروغ- پیمان خازنی-الهام پاوه‌نژاد-اشعار فروغ فرخزاد-فروغ فرخزاد- album-albom-albome jadid-albume jadid-albome jadide forugh-albume jadide forugh-albome jadide foroogh-albume jadide foroogh-foroogh-forugh-peiman khazeni-peyman khazeny-elham pavenezhad-foroogh farokhzad-forugh farokhzad
آمار بازدید : 1,161
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500