ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 - ساعت 07:47:07
چاپ خبر

"چرا رفتی" در شهر دوستداران هنر اجرا شد

اولین شب کنسرت همایون شجریان در کرمانشاه در حالی برگزار شد که انتقاداتی در خصوص نحوه برگزاری این کنسرت مطرح شده است.

اولین شب کنسرت همایون شجریان در کرمانشاه در حالی برگزار شد که انتقاداتی در خصوص نحوه برگزاری این کنسرت مطرح شده است.
کنسرت همایون شجریان شامگاه گذشته در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.
در اولین سانس اجرای این کنسرت، مردمی که برای دیدن کنسرت به سالن ورزشی محل برگزاری کنسرت آمده بودند به سیستم تهویه و شرایط برگزاری اعتراض کردند.
این کنسرت در سالن ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه در شرایطی برگزار شد که قیمت بلیط های آن، دو ساعت پس از فروش ناگهان و برخلاف قیمت تعیین شده قبلی افزایش یافت و حتی مدیر کل ارشاد کرمانشاه نیز به این امر اعتراض کرد.
هر چند که در نهایت بلیط ها با همان نرخ جدید عرضه شد و اعتراض مدیر کل ارشاد کرمانشاه هم تغییری در نرخ های جدید بوجود نیاورد.
برگزار کنندگان کنسرت دلیل افزایش قیمت ناگهانی بلیط ها را نصب تجهیزات رفاهی برای تماشاگران در سالن ورزشی بیان کردند که البته اعتراضات صورت گرفته به وضعیت برگزاری کنسرت نشان داد که در عمل اقدامی برای بهبود این وضعیت کاری صورت نگرفته است.
تاخیر یک ساعته آغاز کنسرت دیشب از دیگر نکاتی است که می توان به آن اشاره کرد؛ در حالیکه ساعت ۲۰ به عنوان ساعت آغاز کنسرت اعلام شده بود اما به دلایلی با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
گفتنی است؛ورود گزینشی عکاسان و خبرنگاران به طبقه اول سالن نیز از نکات و حاشیه های دیگری بود که در کنسرت دیشب اتفاق افتاد.
مردم کرمانشاه به هنر دوستی شهرت دارند
همایون شجریان در بخشی از کنسرت چرا رفتی اظهار داشت:شور و هیجان شما مردم باعث شد که من برخلاف کنسرت های گذشته چند جمله ای را بیان کنم.
وی افزود:مردم کرمانشاه همواره به هنر دوستی معروف بوده و این شور و هیجان شما باعث شد که یکی از بهترین کنسرت های من طی سالیان اخیر اجرا شود.
شجریان در پایان جملات کوتاه خود از تمامی مردم کرمانشاه به خاطر مهمان نوازی و استقبال پر شورشان قدردانی کرد.
تاکید بر لزوم هماهنگی های لازم با انجمن موسیقی برای برگزاری کنسرت ها
رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه در خصوص چرایی برگزاری این چنینی کنسرت گفت:انجمن موسیقی هم انتقاداتی به این نحوه برگزاری داشته و دارد.
علی اصغر نصرالله پوردر پاسخ به علت عدم اختصاص جایگاهی مناسب برای خبرنگاران و هنرمندان گفت:خود بنده نیز به عنوان رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه در بالکن نشسته بودم که پس از ورود به محل متوجه شدم صندلی من را هم اشغال کرده اند.
رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه در ادامه بر لزوم هماهنگی های لازم با انجمن موسیقی برای برگزاری کنسرت ها تاکید و خاطر نشان کرد:در کنسرت هایی که در کرمانشاه برگزار می شود به صورت یک روال معمول، مسئولان برگزاری آن قبل از برگزاری با انجمن موسیقی یک تفاهم نامه را امضا می کنند اما در کنسرت شب گذشته تفاهم نامه امضا نشده بود.
وی در ادامه به ساختار انجمن موسیقی کرمانشاه اشاره کرد و گفت:انجمن موسیقی یک نهاد نیمه دولتی است و همین باعث می شود که برای ادامه فعالیت خود به صورت تخصصی نیازمند توانایی مالی مستقل باشد.
نصرالله پور خاصر نشان کرد:اگر تفاهم نامه ای برای برگزاری کنسرت ها امضا شود، تمامی درآمد های حاصل از آن صرف تحقق اهداف انجمن که برگزاری کارگاه های تخصصی، ایجاد کتابخانه تخصصی، برپا کردن نشست های تخصصی و همچنین تولید آثار ارزشی است می شود و در صورتی که تفاهم نامه ای وجود نداشته باشد تحقق چنین اهدافی مشکل خواهد بود.

کنسرت همایون شجریان-کنسرت همایون شجریان در کرمانشاه-کنسرت شجریان-کنسرت شجریان در کرمانشاه-کرمانشاه-کنسرت کرمانشاه- همایون شجریان-شجریان- konserte homayun shajarian-kocnerte homayun shajarian-konserte homayun shajarian dar kermanshah-koncerte homayun shajarian dar kermanshah-konserte shajarian-koncerte shajarian-konserte shajarian dar kermanshah-koncerte shajarian dar kermanshah-kermanshah-konserte kermanshah-koncerte kermanshah-homayoon shajaryan-homayun shajarian-shajarian-shajaryan
آمار بازدید : 1,269
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500