ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 مهر 1393 - ساعت 12:34:52
چاپ خبر

اجرای حیرت انگیز گروه موسیقی پارس در تالار وحدت

گروه موسیقی «پارس» با حضور نوازندگان نوجوان و جوان خود روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مهر ماه طی دو سانس در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

گروه موسیقی «پارس» با حضور نوازندگان نوجوان و جوان خود روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مهر ماه طی دو سانس در تالار وحدت به روی صحنه رفت.
 این اجرا که به مناسبت روز جهانی کودک و با استقبال خیره کننده مخاطبان برگزار شد. در بخش اول این اجرا «اُپرت خروس زری، پیرهن پری» به نوشته «احمد شاملو» همراه با یک گروه ارکستر بسیار بزرگ و هماهنگ به رهبری «ناصر نظر» اجرا شد. بعد از یک استراحت کوتاه بخش دوم این اجرا که مربوط به حرکت و موسیقی بود در کنار ارکستر سازهای کوبه ای برگزار شد.
کارگردانی این اجرا بر عهده «ماندانا کریمی» و مدرس آواز گروه کر ایرانی نیز «هاله سیفی زاده» بود.
حواشی:
دکلمه بی نقض برخی اشعار کلاسیک توسط یک نوجوان در این اجرا و همچنین اجرای راوی داستان بارها حضار را به تشویق وی وا داشت.
 در بخشی از این اجرا یک دختر ۳-۴ ساله با عروسکی در دست به روی استیج آمد و قصه ای را به صورت موزیکال خواند که این اجرا و همراهی یک نوازنده کم سن و سال ساز «چنگ» بهت و حیرت بسیاری را برانگیخت.
به طور قطع می توان از این اجرا به عنوان یکی از هماهنگ ترین و حرفه ای ترین برنامه های اجرایی در حوزه موسیقی کودکان و نوجوانان نام برد.

کنسرت-کنسرت گروه پارس-کنسرت گروه موسیقی پارس-کنسرت جدید-کنسرت های جدید-گروه پارس-گروه موسیقی پارس-کنسرت جدید گروه موسیقی پارس-کنسرت جدید گروه پارس-تالار وحدت-خروس زری پیرهن پری-احمد شاملو-ماندانا کریمی-هاله سیفی زاده-موسیقی کودک و نوجوان- konsert-koncert-konserte goroohe pars-koncerte goroohe pars-konserte jadid-konserthaye jadid-koncerte jadid-koncerthaye jadid-goroohe pars-goruhe pars-talare vahdat-talar vahdat-khoroos zari pirhan pari-ahmad shamloo-mandana karimi-hale seifizade-moosighie koodako nojavan
آمار بازدید : 1,113
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500