ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 - ساعت 11:41:05
چاپ خبر

"ماه هفتم" با صدای مازیار فلاحی ۲۳ مهر منتشر می شود

مازیار فلاحی خواننده محبوب موسیقی پاپ آلبوم جدید خود را ۲۳ مهر ماه روانه بازار خواهد کرد.

مازیار فلاحی خواننده محبوب موسیقی پاپ آلبوم جدید خود را ۲۳ مهر ماه روانه بازار خواهد کرد.
مازیار فلاحی برای جدیدترین اثر خود نام «ماه هفتم» را برگزیده است و آهنگسازی تمام قطعات را خود بر عهده داشته است. از جمله ترانه سراهای این آلبوم می توان به زهره زمانی، یاحا کاشانی، مهدی کرباسیان و خود مازیار فلاحی اشاره کرد.
فلاحی اینبار اغلب تنظیم های آلبوم را نیز خود انجام داده و از کوشان حداد، میلاد ترابی، نوید اسکندر و شهاب اکبری نیز برای تنظیم دیگر قطعات آلبوم بهره برده است.
گفتنی است این آلبوم به تهیه کنندگی شرکت «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور ۲۳ مهر سال جاری روانه بازار خواهد شد.
 فلاحی برای اولین بار در سال ۸۶ و برای اولین بار کار خود را با فیلم سینمایی مجنون لیلی آغاز کرد و تیتراژ این اثر سینمایی را می توان اولین کار رسمی این خواننده دانست. پس از آن این خواننده با خواندن تیتراژ مجموعه قلب یخی ساختن اولین آلبوم خود را آغاز کرد و حاصل آن آلبومی با ۱۳ آهنگ شد که «قلب یخی» نام گرفت، این آلبوم در تاریخ خرداد ماه سال ۹۰ پخش شد و پس از آن فلاحی مشغول ساخت تک آهنگ ها و کنسرت های خود شد تا این که در تاریخ ۴ شهریور ماه سال ۹۲ دومین آلبوم او با نام «لعنت به من» روانه بازار شد. آلبومی با ۱۵ قطعه که در آن زمان بازخورد های بسیار خوبی را برای این خواننده داشت.
 حال این خواننده پس از تجربه دو آلبوم قبلی تصمیم به انتشار آلبوم جدید گرفته است. آلبومی که این بار هم خود او آهنگسازی تمام قطعات را بر عهده دارد، نکته ای که می تواند پاشنه آشیل آلبوم باشد و با یکدست بودن و نظم و ثبات در آلبوم به نقطه مثبت آن تبدیل شود. باید صبر کرد و دید حاصل تلاش ۲ساله این خواننده خوش صدا چه اثری شده است.

آلبوم-آلبوم موسیقی-آلبوم جدید-آلبوم جدید مازیار فلاحی-آلبوم جدید موسیقی-ماه هفتم-ماه هفتم مازیار فلاحی-مازیار فلاحی-مجنون لیلی-قلب یخی-لعنت به من- album-albom-albome jadid-albume jadid-albome jadide maziar falahi-albume jadide maziar falahi-albome jadide mazyar falahi-albume jadide mazyar falahi-mahe haftom-mahe haftome maziar falahi-mahe haftome mazyar falahi-maziar falahi-maziar falahy-majnoone leili-ghalbe yakhi-laanat be man
آمار بازدید : 1,162
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500