ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 17 مهر 1393 - ساعت 13:05:02
چاپ خبر

مراسم بزرگداشت استاد پورعطایی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به زودی مراسم تجلیل استاد پورعطایی در تربت جام به همت فرمانداری و شهرداری تربت جام برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به زودی مراسم تجلیل استاد پورعطایی در تربت جام به همت فرمانداری و شهرداری تربت جام برگزار می‌شود.
به نقل از اداره کل روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی به همراه فرماندار و شهردار تربت جام و جمعی از هنرمندان از استاد نورمحمد درپور در منزل ایشان واقع در سی کیلومتری تربت جام روستای یادگار عیادت کرد.
وی از نزدیک جویای حال این استاد ارزنده موسیقی شد و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد و گفت: به زودی مراسم تجلیل استاد پورعطایی در تربت جام به همت فرمانداری و شهرداری تربت جام برگزار می‌شود در این مراسم از اساتید برجسته موسیقی تربت جام مانند استاد درپور نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی افزود: این مراسم باید در تربت جام برگزار شود، حضور جوانان هنرمند در مراسم تشییع استاد پورعطایی این اندیشه را در من قوت بخشید که این هنر سینه به سینه منتقل می‌شود.
فرمانداری و شهرداری تربت جام نیز اعلام آمادگی کردند این مراسم یادبود را در تربت جام برگزار کنند.
نورمحمد درپور مدتی است بر اثر بیماری و سکته مغزی در بستر بیماری است.

استاد پورعطایی-تربت جام-استاد نورمحمد درپور-نورمحمد درپور-پورعطایی-غلامعلی پورعطایی-استاد غلامعلی پورعطایی- ostad poorataee-torbate jam-ostad noor mohammade darpoor-noor mohammade darpoor-poor ataee-gholamalie pooratee-ostad gholamalie poorataee
آمار بازدید : 1,275
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500