ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 19 مهر 1393 - ساعت 12:36:01
چاپ خبر

"حامد هاکان" به جمع خوانندگان مجاز موسیقی پاپ پیوست

یکی دیگر از چهره های مطرح موسیقی پاپ دهه هشتاد به جمع خوانندگان مجاز پیوست و آلبوم او منتشر خواهد شد.

یکی دیگر از چهره های مطرح موسیقی پاپ دهه هشتاد به جمع خوانندگان مجاز پیوست و آلبوم او منتشر خواهد شد.
 اولین آلبوم رسمی «حامد هاکان» به زودی از سوی شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» به بازار عرضه می شود. این آلبوم شامل 10 یا 12 قطعه است و ترانه سرایی و آهنگسازی تمامی قطعات آن توسط حامد هاکان انجام شده است. ترانه ها و ملودی ها در فضای آثار خاطره انگیز این خواننده است اما کلیت آلبوم مدرن و منطبق با فضای امروز مارکت موسیقی خواهد بود. «میلاد ترابی» هم وظیفه تنظیم ها را بر عهده داشته است.
هنوز زمان دقیقی برای انتشار این اثر بیان نشده است و حامد هاکان درباره زمان عرضه آلبوم اظهار بی اطلاعی کرد. او همچنین اعلام کرد که قطعات آلبوم را از مدتها قبل در اختیار شرکت آوای هنر قرار داده است.
حامد هاکان یکی از خواننده های موسیقی پاپ است که از اوایل دهه هشتاد نسبت به انتشار آثار خود اقدام کرد. همکاری این چهره پرطرفدار آن روزهای پاپ با «محسن چاوشی» و «محسن یگانه» به انتشار چند تک قطعه منجر شد که جنجال های زیادی را به دنبال داشت. رفته رفته فعالیت های این خواننده کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفا به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرد.


حامد هاکان,شرکت آوای هنر,محمد جلیل پور,میلاد ترابی,محسن چاوشی,محسن یگانه,آلبوم جدید حامد هاکان,hamed hakan,sherkate avaye honar,mohammad jalilpoor,milad torabi,mohsen chavoshi,mohsen yegane,albome jadide hamed hakan,albume jadide hamed hakan
آمار بازدید : 1,574
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500