ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 22 مهر 1393 - ساعت 00:27:47
چاپ خبر

"عاشقانه‌ها" جان گرفت

دومین شب از اجرای کنسرت احسان خواجه امیری در تالار وزارت کشور با استقبال مخاطبان همراه بود که در بخشهایی از این برنامه «گروه کر آوازی تهران» همراه با خواجه امیری ترانه «ایران ایران » را اجرا کرده و قطعه «گنجشکک اشی مشی» را نیز خواندند.

دومین شب از اجرای کنسرت احسان خواجه امیری در تالار وزارت کشور با استقبال مخاطبان همراه بود که در بخشهایی از این برنامه «گروه کر آوازی تهران» همراه با خواجه امیری ترانه «ایران ایران » را اجرا کرده و قطعه «گنجشکک اشی مشی» را نیز خواندند.
شامگاه ۱۸ مهرماه دومین شب از کنسرت احسان خواجه امیری با حضور علاقمندان این خواننده در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. اجرای این کنسرت که در بخش‌هایی با حضور «گروه کر آوازی تهران» همراه بود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت تا جایی که تمام صندلی های همکف و بالکن سالن وزارت کشور مملو از جمعیت بود.
این کنسرت که با ۳۰ دقیقه تاخیر به دلیل دیر مستقر شدن تماشاگران برگزار شد به همین دلیل قبل از آغاز اجرا تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند با دست زدن های مداوم خود خواستار آغاز برنامه می شدند.
در نهایت کنسرت با جایگزین شدن گروه موسیقی که با تشویق تماشاگران همراه بود آغاز شد. احسان خواجه امیری نیز از پشت صحنه با بیان این جمله که «قبلا صدای دستها تو این سالن خیلی بلندتر بود» مخاطبان را با خود همراه کرد و پس از آن روی سن آمد که حضور وی جو سالن را تغییر داد.
خواجه امیری قبل از خواندن قطعاتش با تشکر از حضور تماشاگران در اجرای این کنسرت، گفت: خدارا شکر می کنم که توفیقی دست داد تا روی ماه شما هموطنان عزیز را دوباره ببینم. ممنون که من و دوستانم را لایق دانستید و به اینجا آمدید. در حقیقت امشب شما، میزبان ما هستید و قرار است هر اتفاقی در سالن می افتد در جهت رضایت شما باشد.
بعد از گفتن این سخنان خواجه امیری کنسرت را با خواندن ترانه «این حقم نیست» کلید زد و بعد از اتمام این قطعه در مقابل ابراز احساسات مردم گفت: همیشه بابت این ابراز احساسات خدا را شکر کرده ام و با خودم وعده گذاشته ام که هر وقت این صحنه ها را دیدم خدا را هزار مرتبه شکر کنم. بیایید امشب همراه با هم همگی خدا را شاکر باشیم و ابراز امیدواری کنیم که همه ایرانی ها هرجا که هستند حالشان خوب باشد.
بعد از گفتن این سخنان خواجه امیری دومین ترانه خود با عنوان «به دادم برس» را خواند که با تشویق مخاطبان همراه بود. خواجه امیری بعد از اجرای این قطعه یادآور شد که علاقه خاصی به تالار وزارت کشور دارد چون اولین کنسرت زنده زندگی اش را در سال ۸۶ در این تالار اجرا کرده است و الان این خاطرات دوباره برایش زنده می شود.
خواجه امیری در هر بخش از کنسرت به معرفی گروه موزیک و نوازندگان سازهای مختلف می پرداخت که این معرفی با ابراز احساسات مردم و نواختن قطعه های کوتاه از طرف نوازنده ها همراه بود. وی در این بخش از اجرای کنسرت هومن نامداری تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر را به مردم معرفی کرد و از او به عنوان فردی که قلب ارکستر است و نبض اجرا به دست اوست، نام برد. وی همچنین هومن غفاری نوازنده درامز را نیز به مردم معرفی کرد.
این خواننده سومین ترانه خود با عنوان «شیرین» از آلبوم عاشقانه ها را خواند و در ادامه همایون نصیری نوازنده پرکاشن و احسان نی‌زن سولیست را به تماشاگران معرفی کرد و پس از آن به حضار گفت: به نظرتون الان کدام ترانه را بخوانم که شما آن را حفظ هستید و تا آخر با من همراهی می کنید. ترانه «گذشته ها» یا «نابرده رنج»؟
مخاطبان در واکنش به صحبتهای خواجه امیری با تشویق و فریاد هر کدام نام یک ترانه را به زبان می آوردند که خواجه امیری نیز در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: باید اعتراف کنم که وقتی با من هم صدا یک ترانه را می خوانید من پرواز می کنم. خواهش می کنم من رو از این پرواز محروم نکنید.
بعد از آن خواجه امیری ترانه «نابرده رنج» را خواند که با همخوانی مردم همراه بود. خواجه امیری بعد از پایان اجرای این ترانه یادی از روزبه بمانی ترانه سرای این قطعه و البته بسیاری از ترانه هایی که تا به حال اجرا کرده است، کرد و از حضور محمدعلی بهمنی یکی از شعرای پیشکسوت ایرانی که در کنسرت حضور داشت، تشکر کرد. وی همچنین جای علیرضا افکاری آهنگساز ترانه هایش را که در برنامه حضور نداشت، خالی کرد.
ترانه «دریا» پنجمین قطعه ای بود که خواجه امیری در این کنسرت اجرا کرد و بعد از آن نیز به معرفی دیگر نوازنده های گروهش که مهرداد هزارخوانی، فرشید اطحمی و محمد علی نصری بودند، پرداخت.
خواجه امیری در ادامه اجرا با اشاره به اینکه امشب قرار است تنها ترانه های آلبوم «عاشقانه ها» را اجرا کند از مردم درخواست کرد که لطفا موافق اجرای آهنگ های این آلبوم باشند چون اگر هم موافق نباشند او مجبور است همین ترانه ها را اجرا کند. بعد از گفتن این صحبتها وی ترانه «آرزو» را برای تماشاگران اجرا کرد.
پس از اجرای این ترانه خواجه امیری از تماشاگران خواست که اگر متن ترانه «تاوان» را حفظ هستند با او بخوانند و گفت در یکی از کنسرت هایش مردم تمام این ترانه را حفظ بودند اما خودش در میانه اجرا بخش هایی را فراموش کرده است. بعد از گفتن این صحبتها و تشویق حاضران خواجه امیری قطعه «تاوان» را با همراهی مردم اجرا کرد که در طول اجرا بیشتر حضار با او همخوانی می کردند.
بعد از اجرای این قطعه و تشکر خواجه امیری از تماشاگران بابت همخوانی با وی، او به سراغ اجرای ترانه ای شاد رفت و قطعه «دارم می یام پیشت» را اجرا کرد.
این خواننده در ادامه این کنسرت با اشاره به اینکه امشب دو سورپرایز برای تماشاگران دارد، عنوان کرد در این قسمت از برنامه برای مردم سورپرایزی دارد و قرار است «گروه کر آوازی تهران» که به تازگی در کشور لیتوانی در هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر دنیا موفق به دریافت جایزه شده است، مهمان آنها باشد که این معرفی با تشویق بسیار مردم همراه بود و در ادامه «گروه آوازی تهران» روی صحنه آمدند.
در این بخش خواجه امیری با همراهی این گروه ترانه «ایران ایران» را اجرا کرد و علاوه بر زنده کردن نام مرحوم مازیار خواننده این آهنگ از مردم درخواست کرد که زمان نام بردن از ایران با او همراهی کنند.
بعد از اجرای این ترانه و ابراز احساسات مردم خواجه امیری از میلاد عمران لو سرپرست این گروه درخواست کرد تا قطعه ای بدون کلام را برای مردم اجرا کنند که در ادامه این گروه قطعه «گنجشکک اشی مشی» را با دهان خواندند که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.
خواجه امیری بعد از پایان اجرای «گروه کر آوازی تهران» با یادی از سیروان خسروی تنظیم کننده ترانه «نمی دونم» این قطعه را بریا مردم اجرا کرد و بلافاصله بعد از آن نیز ترانه های «لحظه»، «گذشته ها» و «تمام قلب من» را خواند. قبل از اعلام سوپرایز دوم خواجه امیری به معرفی دیگر اعضا گروهش از جمله سیامک کریم پور نوازنده ترومبون، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان نوازنده های ترومپت پرداخت.
سورپرایز دوم خواجه امیری پخش نماهنگ یکی از ترانه های آلبوم جدید خواجه امیری با عنوان «پاییز، تنهایی» به نام «تنهایی» بود که وی عنوان کرد: این نماهنگ ویژه این کنسرت تهیه شده و قرار نیست قبل از انتشار آلبوم در فضای مجازی منتشر شود.
این خواننده بعد از پخش این نماهنگ با تشکر از ابراز محبت مردم در اجرای این کنسرت ابراز امیدواری کرد مخاطبان آلبوم جدید وی را همانند آلبوم «عاشقانه ها» دوست داشته باشند و ابراز خرسندی کرد که طرفداران احسان خواجه امیری همه جا معروف هستند.
اجرای قطعه های «پرنده»، «غریبانه» و تک نوازی گروه ارکستر برنامه بخش های بعدی اجرای کنسرت بود. اجرای ترانه «احساس آرامش» پایان بخش برنامه بود که اجرای این قطعه با همخوانی و تشویق های بسیار مخاطبان در تالار وزارت کشور همراه بود.
این کنسرت موسیقی توسط شرکت آوای هنر برگزار شده بود که در پایان خواجه امیری از مدیر این شرکت، مسئولان وزارت کشور، وزارت ارشاد و دفتر موسیقی بابت اجرای این کنسرت سپاسگزاری کرد.

کنسرت,کنسرت احسان خواجه امیری,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,احسان خواجه امیری,کنسرت جدید احسان خواجه امیری,گروه کر آوازی تهران,گنجشکک اشی مشی,این حقم نیست,به دادم برس,گذشته ها,نابرده رنج,دریا,عاشقانه ها,آلبوم عاشقانه ها,آرزو,تاوان,دارم می یام پیشت,ایران ایران, konsert,koncert,konserte ehsan khaje amiri,koncerte ehsan khaje amiri,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,ehsan khaje amiri,ehsan khaje amiry,goroohe kor avazie tehran,gonjeshkake ashi mashi,in hagham nist,be dadam beres,gozashteha,naborde ranj,darya,asheghaneha,albome asheghaneha,albume asheghaneha,arezoo,tavan,daram miam pishet,iran iran
آمار بازدید : 1,420
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500