ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393 - ساعت 03:50:01
چاپ خبر

اولین کنسرت مشترک اینسترومنتال راک در ایران برگزار می شود

اولین کنسرت مشترک اینسترومنتال راک، ۲۷ مهر ماه در سالن سرنا برگزار می شود. این کنسرت برای اولین بار در ایران اجرا خواهد شد .

اولین کنسرت مشترک اینسترومنتال راک، ۲۷ مهر ماه در سالن سرنا برگزار می شود. این کنسرت برای اولین بار در ایران اجرا خواهد شد .
سینا میاحی برگزار کننده این کنسرت گفت: هف از اجرای این کنسرت رای من این بود که به اینسترومنتال در ایران اهمیت چندانی داده نمی شد. من و امیر دانایی دو سال قبل تصمیم گرفتیم استارت این کار را با هم بزنیم اما شرایط حاکم نمی گذاشت که به این خواسته برسیم. از طرفی هم موسیقی بی کلام در جهان آرتیست های بزرگی دارد اما در ایران کمتر به آن پرداخته شده است. اولین قدم را برداشتیم و ۲۷ مهر ماه در سالن سرنا این برنامه را اجرا خواهیم کرد.
میاحی در ادامه افزود ۵ گروه به سرپرستی سینا میاحی، امیر دانایی، خشایار جوزی، اندیشه هژیر و فرشید کاظمی اجرا خواهند داشت. هر گروه ۲ قطعه که مجوز آن از سمت وزارت ارشاد اخذ شده است را در دو سانس اجرا می کند.
اولین گروه خشایار جوزی: خشایار جوزی و مهراد حیدری گیتار الکتریک، میلاد جوزی گیتار باس، سینا پرتوی درامز و پرهام پیر کیبورد اعضای این گروه است.
دومین گروه سینا میاحی: سینا میاحی گیتار الکتریک، پرهام پیر کیبورد، مهرداد بختیار گیتار بیس و کیوان موسوی درامز اعضای این گروه است.
سومین گروه امیر دانایی: امیر دانایی گیتار الکتریک، عرفان امامی درامز، مجید پروریان گیتار بیس اعضای این گروه است.

کنسرت,کنسرت مشترک اینسترومنتال راک,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,کنسرت های آینده,کنسرت مشترک اینسترومنتال راک در ایران,اولین کنسرت مشترک اینسترومنتال راک در ایران,سینا میاحی,امیر دانایی,خشایار جوزی,konsert,koncert,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,konserthaye ayande,koncerthaye ayande
آمار بازدید : 1,471
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500