ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393 - ساعت 04:12:05
چاپ خبر

آخرین کنسرت پاییزی زانیار خسروی برگزار شد

این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر در ساعت های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در دو سانس برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر هواداران این خواننده محبوب قرار گرفت. 

این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر در ساعت های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در دو سانس برگزار شد که مورد استقبال بی نظیر هواداران این خواننده محبوب قرار گرفت. 
حتی تاخیر در اجرای این برنامه از شور و اشتیاق هواداران این خواننده کم نکرد و با دست زدن های پیاپی خود آمادگی خود را برای شنیدن صدای خواننده محبوبشان اعلام می کردند. اوج هیجانات زمانی رسید که زانیار با گروه نوازندگی پا بر روی سن گذاشت و در همان ابتدا از این همه استقبال تشکر و قدردانی کرد. گروه نوازندگان زانیار خسروی را همچون امیر میلاد نیکزاد (پیانو _ کیبورد) سروش عدل (گیتار الکتریک) ، محسن کامران جم (گیتار آکوستیک)، امین راد (درام) و آرش سعیدی (گیتار بیس) تشکیل می دادند.
مهمانان ویژه این اجرا لیندا کیانی، میلاد کی مرام، شقایق دهقان، مهراب قاسمخانی و سیروان خسروی بودند. همچنین رهبری ارکستر این اجرا بر عهده امیرمیلاد نیکزاد بود که بسیار عالی از عهده این کار برآمد. به گفته زانیار خسروی این برنامه تمدید ندارد و اجرای بعدی این خواننده در زمستان ۱۳۹۳ خواهد بود.

کنسرت,کنسرت زانیار خسروی,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,زانیار خسروی,کنسرت جدید زانیار خسروی,لیندا کیانی,میلاد کی مرام,شقایق دهقان,مهراب قاسمخانی,سیروان خسروی,konsert,koncert,konserte zaniar khosravi,koncerte zaniar khosravi,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,zaniar khosravi,zanyar khosravy,linda kiani,milad keymaram,shaghayegh dehghan,mehrab ghasemkhani,sirvan khosravi
آمار بازدید : 1,269
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500