ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 27 مهر 1393 - ساعت 10:23:40
چاپ خبر

حضور «سامی یوسف» به عنوان خواننده مهمان در یک‌ آلبوم ایرانی

آلبوم «دلا» با صدای «فیروز برنجان» (بابک رادمنش) و حضور افتخاری ستاره مسلمان موسیقی جهان «سامی یوسف» به زودی در ایران منتشر می شود.

آلبوم «دلا» با صدای «فیروز برنجان» (بابک رادمنش) و حضور افتخاری ستاره مسلمان موسیقی جهان «سامی یوسف» به زودی در ایران منتشر می شود.
استارت تهیه این آلبوم از چند ماه قبل در ایران زده شد و پس از قطعیت حضور «سامی یوسف» در آن، این اثر تمام مراحل تولید خود را گذرانده و به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
«بابك رادمنش» در موسيقي اصيل ایرانی و همچنین در موسيقي پاپ آثارمتعددی دارد. وی به مدت 10 سال در صدا و سیما به عنوان آهنگ ساز و نوازنده مشغول به کار بود. بابک رادمنش سرودهايي در رابطه با سوادآموزي و سرودهايي در رابطه با جنگ تحميلي، مانند سرود «خلبانان» با صداي جمشيد دارد.
آلبوم جدید این هنرمند در استودیو «سارینای البرز» و به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری گیتی گویش به مدیرعاملی آقای «حمید نوری فام» تهیه و تولید شده و به زودی در سراسر کشور منتشر خواهد شد.


آلبوم ,آلبوم موسیقی, آلبوم جدید ,آلبوم جدید دلا,آلبوم جدید موسیقی ,سامی یوسف,آلبوم دلا,فیروز برنجان,بابک رادمنش,album,albom,albome jadid,albume jadid,albome jadide dela,albume jadide dela,albome dela,albume dela,sami yoosof,samy yoosof,babak radmanesh
آمار بازدید : 1,035
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500