ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 - ساعت 15:08:31
چاپ خبر

فرزاد فرزین خواننده جام جهانی فوتبال هنرمندان شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><span lang="FA">فرزاد فرزین به عنوان اولین نماینده رسمی ایران در فستیوال جهانی </span><span dir="LTR">Art Football 2014</span><span dir="RTL"></span><span lang="FA"><span dir="RTL"></span> معرفی شد.</span><span dir="LTR"><o:p></o:p></span></p> <p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi: embed"><br></p>

5.JPGفرزاد فرزین به عنوان اولین نماینده رسمی ایران در فستیوال جهانی Art Football 2014 معرفی شد.

به گزارش ایسنا، این خواننده پاپ به عنوان نخستین نماینده رسمی ایران در جام جهانی هنرمندان در مسکو معرفی شد و در فضایی با گنجایش بیش از 15 هزار نفر در این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

فرزاد فرزین ضمن تائید خبر حضورش در این فستیوال، درباره محتوای برنامه‌های خود برای این اجرا گفت: چند کار اکتیو و چهار قطعه انگلیسی را برای این اجرا تدارک دیده‌ایم و تمام سعی ما این است که با برنامه‌ای پر انرژی و قوی بتوانیم سفیر فرهنگی خوبی برای ایران در این رقابت‌ها باشیم.

این در حالی است که هیئت داوران فستیوال در بخش‌های مختلف(پرفورمنس، کنسرت، رقص‌های آئینی و ...) همه ساله با انتخاب بهترین‌های بخش‌های مختلف، انگیزه حاضرین در این فستیوال را برای حضور در این برنامه‌ها چند برابر کرده‌اند و همه ساله شبکه‌های معتبری چون MTV به معرفی استعدادها و ستاره‌های برگزیده این فستیوال پرداخته‌اند.

فستیوال Art Football همه ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و هنرمندان کشورهای مختلف در قالب تیم‌های فوتبال، در گروه‌های چهارتیمی رقابت‌هایی جذاب را برگزار می‌کنند.

تیم هنرمندان ایران برای نخستین بار است که به دعوت رسمی کمیته برگزاری مسابقات، در این فستیوال حضور دارد.

در دوره قبلی این رقابت‌ها «پله» (اسطوره فوتبال برزیل) به همراه یک گروه محلی برزیلی به یک باره روی صحنه آمد و به اجرای موسیقی پرداخت.

تیم هنرمندان ایران در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های برزیل، استونی و آلمان هم گروه است و در گروه‌های دیگر نیز کشورهایی از جمله ایتالیا، روسیه ، کره جنوبی و... حضور دارند.

شکل برگزاری این رقابت‌ها نیز در نوع خود جالب توجه است و پس از برگزاری رقابت‌های فوتبال در هر روز، نماینده‌های فرهنگی کشورهای مختلف در شاخه‌های گوناگون به اجرای برنامه می‌پردازند که اجرای رقص آئینی و برگزاری کنسرت از جمله این برنامه‌های فرهنگی است که معمولا با استقبال رو به رو می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها از تاریخ 23 May (دوم خرداد) لغایت 1 June (یازده خرداد) در شهر مسکو و فضای باز و تجهیز شده recreation park برگزار خواهد شد.

«علی لهراسبی»، «علی عبدالمالکی» و «محمدرضا عیوضی» از چهره های موسیقی حاضر در ترکیب تیم هنرمندان ایران در این رقابت‌ها هستند.

این برای نخستین بار است که یک خواننده پاپ از ایران به صورت رسمی در یک فستیوال جهانی شرکت می‌کند و فرزاد فرزین در روزی قرار است به اجرای برنامه بپردازد که بعد از او گروه مشهور اسپانیایی The Voice of the Gipsy به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

محل برگزاری اجراهای زنده در یک محوطه باز با گنجایش 15 هزار نفر پیش بینی شده است و این اجراها همه روزه از شبکه Russia 2 به صورت زنده در تمام جهان پوشش داده می‌شود.

فرزاد فرزین، جام جهانی هنرمندان
آمار بازدید : 1,667
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500