ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 - ساعت 04:20:18
چاپ خبر

گروه پالت به صحنه می‌رود

گروه پالت اوایل آبان‌ماه به مناسبت برنامه جهانی غذا به صحنه می‌رود.

گروه پالت اوایل آبان‌ماه به مناسبت برنامه جهانی غذا به صحنه می‌رود.
روزبه اسفندارمز سرپرست گروه پالت گفت: چندی پیش از سوی سازمان ملل با ما تماس گرفته شد و از گروه پالت دعوت کردند تا یک اجرای زنده در برنامه نمایشگاه نقاشی کودکان پناهنده داشته باشیم که ما نیز از این پیشنهاد استقبال کردیم.
اسفندارمز در ادامه بیان کرد: گروه پالت جمعه دوم آبان ساعت 18 تا 20 به مناسبت برنامه جهانی غذا در سالن بین‌المللی همایش‌های دانشکده تربیت بدنی به اجرای برنامه می‌پردازد.
سرپرست گروه پالت درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، تاکید کرد: در این کنسرت بیشتر قطعات مثبت را اجرا می‌کنیم که نام بعضی از قطعات باز باران، یادگار دوست، مثلث و.... است.
روزبه اسفندارمز افزود: در این برنامه امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولن سل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنترباس) به عنوان اعضا و نوازندگان گروه پالت حضور دارند، همچنین امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (آکاردئون) به عنوان نوازنده میهمان یا این گروه همکاری می‌کنند.
اسفندارمز درباره برنامه آینده گروه پالت خاطرنشان کرد: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است اسفندماه سال جاری در تهران و شهرستان‌ها به صحنه رویم.
سرپرست گروه پالت در پایان گفت: همچنین آلبوم جدید این گروه در مرحله ضبط قرار دارد که شامل 10 قطعه است. هنوز عنوانی برای این اثر مشخص نشده است و قرار است اسفند ماه سال جاری روانه بازار موسیقی شود.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22863499 داخلی 226 یا 224 تماس بگیرید.

کنسرت,کنسرت گروه پالت,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,کنسرت های آینده,گروه پالت,کنسرت جدید گروه پالت,روزبه اسفندارمز,امید نعمتی,باز باران,یادگار دوست,مثلث , konsert,koncert,konserte goroohe palet,koncerte goroohe palet,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,konserthaye ayande,koncerthaye ayande,goroohe palet,goruhe pallet,roozbeh esfandarmaz,omid nemati,baz baran,yadegare doost,mosalas
آمار بازدید : 1,296
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500