ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 29 مهر 1393 - ساعت 03:33:31
چاپ خبر

نوای «کوک» در پاییزی ترین شب تهران

کنسرت گروه «کوک» در تالار «ایوان شمس» برگزار شد. این برنامه در شامگاه جمعه 25 مهرماه و در یکی از شب های بارانی پایتخت روی صحنه رفت. 

کنسرت گروه «کوک» در تالار «ایوان شمس» برگزار شد. این برنامه در شامگاه جمعه 25 مهرماه و در یکی از شب های بارانی پایتخت روی صحنه رفت. 
اعضای این گروه گلچینی از ساخته های خود و قطعات خاطره انگیز را برای این شب تدارک دیده بودند که چاشنی نوستالژیک آثار بر جذابیت برنامه افزوده بود. آخرین اجرای گروه کوک سال گذشته در تهران برگزار شد. آنها این روزها در تدارک انتشار آلبوم کوک هم هستند. آلبومی که متشکل از قطعات با کلام و بی کلام است و تا پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد.
 «پدرام مرندیز» و «روزبه اسدی» علاوه بر نوازندگی گیتار، خوانندگان کنسرت هم بودند که آنها برنامه را با قطعه «قوزک پا» آغاز کردند. در ادامه قطعاتی نظیر «جاده»، «شهر خاموش»، «التماس تلخ»، «نازنین»، «مهمونی یک نفره»، «عطش» و «به خدا عاشقتم» و... اجرا شد. چند قطعه از آلبوم جدید گروه هم بخش های دیگری از بود که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد.
یکی دیگر از نکات این کنسرت همراهی چند نوازنده مهمان با اعضای اصلی گروه بود. «امید فرهودنیا»، «عرفان طیبی» و «مازیار عالمی» نمایش خوبی روی استیج داشتند که در این بین مازیار عالمی جوان ترین نوازنده برنامه بود. پدرام مرندیز، روزبه اسدی، «ماکان حافظی»، «پاشا یثربی»، «علیرضا طباطبایی» و «کیوان بهرامی» اعضای اصلی گروه کوک در این برنامه بودند.
گفتنی است که این کنسرت به تهیه کنندگی «آرام سنگلجی» برگزار شد.

کنسرت,کنسرت گروه کوک,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,گروه کوک,کنسرت جدید گروه کوک,کنسرت گروه کوک در تهران,konsert,koncert,konserte goroohe kook,koncerte goroohe kook,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,goroohe kook,goruhe kook,konserte goroohe kook dar tehran,koncerte goroohe kook dar tehran
آمار بازدید : 1,187
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500