ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 29 مهر 1393 - ساعت 04:16:59
چاپ خبر

بازگشت «وحید حاجی تبار» به بازار موسیقی با «کلیک دوباره»

بیست و هشتم مهرماه و با حضور «فیروز ویسانلو» و «اشکان خشایی» نشست خبری آلبوم «کیلیک دوباره» با صدای «وحید حاجی تبار» برگزار شد.

بیست و هشتم مهرماه و با حضور «فیروز ویسانلو» و «اشکان خشایی» نشست خبری آلبوم «کیلیک دوباره» با صدای «وحید حاجی تبار» برگزار شد.
در ابتدای نشست وحید حاجی تبار صحبت هایش را با اشاره به سابقه اش در موسیقی آغاز کرد و گفت: در سال ۱۳۸۲ اولین آلبوم با نام «عشق های دروغین» را منتشر کردم که این اثر توانست عنوان پرفروش ترین آلبوم سال را بدست آورد و پس از آن و در سال ۱۳۸۴ «هیشکی منو دوست نداره» را به عنوان دومین آلبوم رسمی خود منتشر کردم که این اثر نیز به موفقیت های فراوانی در آن سال دست پیدا کرد. اما در آن دوران و با توجه به دشوار بودن برگزاری کنسرت، ما نمی توانستیم درآمد مطلوبی از این راه بدست آوریم و همین مسئله باعث شد تا چند سال را به دور از فضای موسیقی سپری کنم. اما در سال ۸۸ و با انتشار قطعه ای به نام «خیانت»  تصمیم بازگشت به موسیقی را گرفتم که این قطعه آغازگر انتشار آلبومی با نام «خیانت» بود که باتوجه به طولانی و مشکل بودن صدور مجوز این آلبوم به صورت اینترنتی و در سال۹۱ به مخاطبان عرضه شد.
وی در ادامه در خصوص آلبوم جدیدش افزود: از سال گذشته تصمیم به انتشار آلبومی با نام«هت تریک» گرفتیم که متاسفانه  با توجه به مشکلات و برخی خبرهای نادرستی که منتشر شده بود، اخذ مجوز این آلبوم کمی طولانی شد. سرانجام آلبوم با تغییر نام به «کلیک دوباره» آماده انتشار شد و توسط شرکت «سل‌فا» مجوز نشر آن از وزارت ارشاد گرفته شد. این آلبوم شامل ده قطعه می باشد که همراه با من، اشکان خشایی و امید حاجیلی نیز آهنگسازی قطعات را عهده دار بودند. همچنین در بخش تنظیم بهروز لطفی پور، حمیدرضا شجاعی و پیام قربانی در آلبوم حضور دارند و ترانه ها نیز از سروده های عرفان سلیمی،امیر شیرازی و داود کریمی انتخاب شده اند.
پس از وی،«فیروز ویسانلو» که رهبری ارکستر حاجی تبار را نیز بر عهده گرفته صحبتهایش را آغاز کرد و گفت:سعی کرده ام ارکستر از تنوع بالایی برخوردار شود و برنامه های خاصی برای کنسرتها داریم. به طور مثال در کنسرت برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر به اجرای قطعات خارجی با کلام و بی کلام خواهیم پرداخت. همچنین این روزها در حال تست گرفتن از نوازنده ها هستیم تا بتوانیم ارکستر ثابتی با بهترین نوازنده ها داشته باشیم و مهمترین خواسته ما ثابت بودن اعضای گروه می باشد که به همین دلیل شاید از نوازنده های مشهورتری مانند امید حاجیلی وحسین شریفی که هرکدام با گروه های دیگری کار می کنند، نتوانیم استفاده کنیم.
وی همجنین به فعالیتش در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد : پیشنهادهای همکاری بسیاری در این سالها داشته ام اما تاکید من بر شخصیت و اخلاق حرفه ای خواننده می باشد و به همین دلیل با خیال راحت با وحید حاجی تبار همکاری خواهم کرد.
بازهم نوبت به وحید حاجی تبار رسید و این بار وی از نامگذاری گروهش به اسم «آدمیرا» خبر داد و اعلام کرد نام گروه به معنی «پسندیده» در ارشاد نیز به ثبت رسیده است.
وی همچنین در خصوص سوالی مبنی بر برگزاری کنسرتهایش گفت: پس از انتشار آلبوم و از ۹بهمن و در تهران تور کنسرتها آغاز خواهد شد و در شهرهای شاهرود، اهواز ، بندرعباس، کیش، شیراز و… ادامه پیدا خواهد کرد.
همچنین از برنامه ریزی دقیق  و طولانی‌اش برای کنسرت از انتخاب سازها تا طراحی صحنه گفت و ادامه داد: قطعا کسانی که در این کنسرتها حاضر شوند در ادامه نیز از طرفداران و علاقه مندان اجراهای من خواهند بود و باتوجه به لطفی که در این سالها هواداران نسبت به من داشته اند سعی داریم تا زمان های مناسبی را برای برگزاری کنسرت انتخاب کنیم.
وی در انتها از ساخت تیزری با کیفیت بسیار بالا خبر داد و آلبوم را اثری دارای قطعات بسیار شنیدنی توصیف کرد و از افرادی مانند بابک سعیدی،اشکان خشایی و بهروز لطفی پور که وی را در این مدت همراهی کرده بودند تشکر کرد.
گفتنی است که آلبوم «کلیک دوباره» توسط شرکت «گلرنگ پخش» و دی ماه سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

وحید حاجی تبار,کلیک دوباره,کلیک دوباره وحید حاجی تبار,عشق های دروغین,آلبوم عشق های دروغین,هیشکی منو دوست نداره,آلبوم هیشکی منو دوست نداره,آدمیرا, امید حاجیلی,vahid hajitabar,clicke dobare,clicke dobareye vahid hajitabar,eshghhaye dorooghin,albome eshghhaye dorooghin,hishki mano doost nadare,albome hishki mano doost nadare,admira,omid hajili
آمار بازدید : 1,247
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500