ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 1 آبان 1393 - ساعت 05:18:56
چاپ خبر

علی مرادخانی:وضعیت معیشتی هنرمندان بهبود می‌یابد

مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد مهر ماه با حضور معاون هنری وزیر ارشاد در موسسه پیشکسوتان هنر برگزار شد.

مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد مهر ماه با حضور معاون هنری وزیر ارشاد در موسسه پیشکسوتان هنر برگزار شد.
علی مرادخانی در این مراسم گفت: پیگیری معیشت و سلامت هنرمندان پیشکسوت از اولویت های کاری مؤسسه هنرمندان پیشکسوت است و ما تمام توان خود را جهت سر و سامان بخشیدن به وضعیت بزرگان عرصه هنر به کار خواهیم بست کما اینکه در همین راستا بر آن شدیم با تأسیس مکتب خانه هایی در استان ها برای بزرگان موسیقی نواحی نیز بسترهایی را فراهم آوریم تا هنر این بزرگان را ثبت و ضبط وحفظ کنیم.
وی ضرورت رسیدگی به وضعیت هنرمندان پیشکسوت در زمان حیات را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: شما گنجینه های ارزشمند و گرانبهایی هستید که سالها عمر درخشان خود را صرف خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین کرده اید و باید در سطح شایسته ای مقام هنری شما بزرگان را در هر مکان و هر زمان ارج نهیم. شمایی که با بودنتان همیشه پرچم ایران را سرفراز نگه داشته اید.
معاون هنری وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنان خود به ذکر خاطراتی از دوران مدیریت های مختلف خود در وزارت ارشاد و تعامل با هنرمندان پرداخت.
سید عباس عظیمی مدیر عامل مؤسسه نیز ضمن عرض خیر مقدم به هنرمندان پیشکسوت گفت: خوشحالم که دراین مؤسسه موفق به برگزاری یازدهمین جشن تولد ماهانه هنرمندان پیشکسوت شده ایم.هرچند که این مؤسسه نوپا است ولی با اندک امکانات و بضاعت مالی توانسته است در جلب اعتماد پیشکسوتان موفق باشد و انشاء الله با حمایت های مادی و معنوی مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه جناب آقای مرادخانی بتوانیم چشم اندازی روشن برای آن ترسیم کنیم.
وی بیان کرد: دو نکته مهم در مأموریت های این مؤسسه وجود دارد از جمله آموزش و انتقال تجارب ارزنده پیشکسوتان به جامعه و نسل جوان و دیگری حمایت از تولید آثار هنری است که به محض گذر مؤسسه از مرحله نوپایی و جلب حمایت های مالی به صورت جدی به آن خواهد پرداخت.
مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پایان گفت: فیلم مستند تمامی جشن هایی که توسط مؤسسه برگزار شده در قالب یک بسته فرهنگی در حال تهیه است و به زودی در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.
در این مراسم استاد داود یاسری از تنبک نوازان پیشکسوت به نمایندگی از جمع هنرمندان مراتب قدردانی و تشکر خود را از اقدامات مؤسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد. این در حالی است که در این مراسم پیشکسوتان شمع های تولد را خاموش و کیک تولد خود را بریدند و هدیه نقدی مؤسسه با یک شاخه گل تقدیم آنان شد. ضمن اینکه گپ و گفتگو صمیمانه پایانی مراسم و عکس یادگاری هنرمندان به صورت گروهی و انفرادی پایان بخش این جشن بود.
در این مراسم اساتید و بزرگانی در رشته های مختلف هنری همچون عبدالوهاب شهیدی، حسین دهلوی، میلاد کیایی، انوشیروان ارجمند، مهدخت مخبر، فردوس کاویانی، محمد جلیل رسولی، بزرگمهر رفیعا، نصراله مدقالچی، رحمت افشار، محمد صیاد صبور، محمد مقدسی، حسن دادشکر، علی پویان، ابراهیم حقیقی، عباس بابویهی، مهرانگیز یاسمی، یداله وفاداری، ابوطالب کرمانی و داود یاسری حضور داشتند.
علی مرادخانی معاون هنری وزیر و رئیس هیأت امنای مؤسسه حسن مهرجردی و حسن ریاحی از اعضای هیأت مدیره مؤسسه نیز از دیگر مدعوین این مراسم بودند.

مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد مهر ماه,علی مرادخانی,معاون هنری وزیر ارشاد,هنرمندان,سید عباس عظیمی,بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان,ali moradkhani,moavene honarie vazire ershad,honarmandan,seyed abbase azimi,behboode vaziate maieshatie honarmandan
آمار بازدید : 1,181
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500