ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 آبان 1393 - ساعت 06:57:20
چاپ خبر

ناگفته‌هایی از کنسرت علیزاده در بوشهر

رئیس حوزه هنری بوشهر ناگفته‌هایی از برگزار کنسرت علیزاده در بوشهر از جمله قیمت بالای کنسرت، ناشناخته بودن مجری و عدم نظارت کافی بر اجرای کنسرت مطرح کرد.

رئیس حوزه هنری بوشهر ناگفته‌هایی از برگزار کنسرت علیزاده در بوشهر از جمله قیمت بالای کنسرت، ناشناخته بودن مجری و عدم نظارت کافی بر اجرای کنسرت مطرح کرد.
سیدحسین سیدزاده امروز در ارتباط با برگزاری کنسرت محمد علیزاده که اواخر مهرماه در بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر در زمان برگزاری کنسرت انتقاد می‌کردیم، کار خوبی نبود و حال که این کنسرت تمام شده، جای چند سوالی باقی مانده هر چند نفس کار خوب بود.
وی اظهار داشت: برگزاری این کنسرت در بوشهر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم استمرار داشته باشد، مردم استقبال خوبی کردند اما بعد از این کنسرت جای چند سوال باقی ماند و اینکه مجری برگزاری کنسرت چه کسی بود و نظارت صورت گرفته برای اجرای کنسرت چگونه بود.
وی با بیان اینکه هویت مجریان برگزاری کنسرت برای مردم مشخص نشد، گفت: آیا هر کسی با مجوزی که از تهران بیاورد، باید کنسرت برگزار کند.
بنرهای تبلیغاتی با یک چهارم قیمت نصب شد
رئیس حوزه هنری با انتقاد بر نحوه نظارت بر این کنسرت گفت: اگر قرار بود یک فرد بومی کنسرتی را برگزار کند بنرهای تبلیغاتی را با یک چهارم قیمت برای وی نصب می‌کردند؟
سیدزاده با اشاره به آمادگی حوزه هنری برای برگزاری کنسرت‌های مختلف در بوشهر افزود: ما حاضریم در طول سال شش کنسرت با حضور خواننده‌های بسیار معروف برگزار کنیم.
وی ادامه داد: قیمت بلیط کنسرت علیزاده در بوشهر که تا ۱۲۰ هزار تومان هم رسید را چه کسی تعیین کرده بود؟ بهترین کنسرت موسیقی در سالن میلاد تهران با کیفیت فنی برتر و سالن مجلل و مجهز ۱۰۰ هزار تومان و برای همین خواننده تا ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان است، حالا چطور یک کنسرت موسیقی در بوشهر قیمت آن تا ۱۲۰ هزار تومان هم می‌رسد و کسی هم اعتراضی نمی‌کند؟
رئیس حوزه هنری بوشهر تاکید کرد: علت این مشکلات این است که در بوشهر کنسرت موسیقی کم برگزار می‌شود و در کنسرت اخیر هم چون هویت مجری مشخص نشد، قیمت را هر چه دلشان خواست اعلام کردند.
وی همچنین بیان کرد: همین خواننده چند روز بعد از اجرای موسیقی در بوشهر، در یک شهر شمالی کنسرت داشت و بالاترین نرخ بلیط آن ۷۰ هزار تومان بود، ولی در بوشهر تا ۱۲۰ هزار تومان هم رسید، چرا؟
سیدزاده در پاسخ به این سوال که نظارت بر اجرای این کنسرت‌ها با چه کسی است، تصریح کرد: نظارت و صدور مجوز سالن بالاتر از ۵۰۰ نفر به عهده معاونت موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، فکر نمی‌کنم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نقشی در اجرای کنسرت علیزاده در بوشهر داشته باشد و بسیاری دیگر از دستگاه‌های اجرایی بوشهر نیز از این کنسرت حمایت کردند که این حمایت قابل تقدیر است.
آمادگی برگزاری کنسرت موسیقی خوانندگان مطرح کشور را داریم
رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: محل برگزاری کنسرت در سینما بهمن بود که این سینما زیرنظر شرکت بهمن سبز تهران است و مجری برگزاری کنسرت مجوز لازم از این شرکت را داشت، اما با چه مجوزی کنسرت را یک سانس تمدید کرد؟
وی خاطرنشان کرد: علت تمام این مسائل و مشکلات عدم برگزاری کنسرت‌های موسیقی در طول سال در بوشهر است، اما سوال اینجاست چرا یک فرد غیربومی به راحتی در بوشهر اقدام به برگزاری کنسرت می‌کند؟
سیدزاده افزود: باز هم تاکید می‌کنم حوزه هنری بوشهر آمادگی برگزاری کنسرت موسیقی با حضور خوانندگان معروف و سرشناس کشور را دارد، اما امیدوارم بومی‌ها بیشتر وارد این عرصه شوند و دستگاه‌های ذیربط هم از نیروهای بومی حمایت کنند.

کنسرت علیزاده در بوشهر,سیدحسین سیدزاده,محمد علیزاده,کنسرت,کنسرت‌های موسیقی,رئیس حوزه هنری بوشهر,konserte alizade dar booshehr,koncerte alizade dar booshehr,seyed hosseine seyedzade,mohammad alizade,konsert,koncert,konserthaye moosighi,koncerthaye moosighi
آمار بازدید : 1,055
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500