ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 آبان 1393 - ساعت 07:28:34
چاپ خبر

آلبوم موسیقی «پژواک سکوت» رونمایی شد

آلبوم موسیقی پژواک سکوت اولین اثر پوریا رحیمیان با حضور هنرمندان موسیقی و سینما در مرکز موسیقی بتهوون رونمایی شد.

آلبوم موسیقی پژواک سکوت اولین اثر پوریا رحیمیان با حضور هنرمندان موسیقی و سینما در مرکز موسیقی بتهوون رونمایی شد.
در مراسم رونمایی از آلبوم پژواک سکوت هنرمندانی همچون تهمینه میلانی، کتایون ریاحی، فردین خلعتبری، محمدرضا فروتن، مسعود فروتن، نگار اسکندرفر، مریم میلانی، رضا درستکار، بابک برزویه حضور داشتند.
در این مراسم که به همت مرکز موسیقی بتهوون و بنیاد نیکوکاری کمک برگزار شد پوریا رحیمیان آهنگساز آلبوم «پژواک سکوت» از حضار تشکر کرد و آلبوم موسیقی خود را به آنها هدیه داد.و برای خریداران آلبوم آن را امضا می کرد.
پوریا رحیمیان فرزند کتایون ریاحی متولد ۱۳۶۲ است. وی از ۱۱ سالگی آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار را شروع کرد و به پیشنهاد استاد چکناواریان و کمک های مادرش برای تحصیل عازم کشور ارمنستان شد و دوره های آهنگسازی و رهبری ارکستر را در کنسرواتوار کمیتاس در ایروان ارمنستان و دانشگاه برونل در لندن گذرانده و همچنین دوره آهنگسازی فیلم را در دانشگاه کینگستون لندن سپری کرده است.
وی همچنین به مدت ۴ سال در کالج آکسبریج و مدرسه ویژه چانتری در لندن موسیقی تدریس می کرد و هم اکنون در دانشگاه تهران در پردیس بین المللی کیش به آموزش موسیقی و آهنگسازی مشغول است.
رحیمیان در جشنواره موسیقی فجر در سال ۹۱ با قطعه پژواک سکوت موفق به دریافت لوح افتخار و تقدیر شد.
آلبوم «پژواک سکوت» از ۸ قطعه به نام های ندای درون (۲ قطعه)، در جستجوی نور، پاسخی در ژرفا (۳ قطعه)، فرزندان مهر، پژواک سکوت تشکیل شده است.
در این آلبوم بیش از ۲۰ نوازنده پوریا رحیمیان را همراهی کرده اند و احمد غلامی طراحی بخش گرافیک و پیام ایرانی عکاسی آلبوم را برعهده داشته است.
آلبوم«پژواک سکوت» توسط بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) و مرکز موسیقی بتهوون عرضه شده است و عواید حاصل از فروش آلبوم برای کمک به کودکان و نیازمندان در اختیار بنیاد نیکوکاری کمک قرار می گیرد.

آلبوم ,آلبوم موسیقی, آلبوم جدید ,آلبوم جدید پوریا رحیمیان,آلبوم جدید موسیقی ,پژواک سکوت ,پژواک سکوت پوریا رحیمیان ,پوریا رحیمیان,تهمینه میلانی,کتایون ریاحی,فردین خلعتبری,محمدرضا فروتن,مسعود فروتن,استاد چکناواریان,album,albom,albome jadid,albume jadid,albome jadide poorya rahimian,albume jadide poorya rahimian,albome jadide poorya rahimyan,albume jadide poorya rahimyan,pezhvake sokoot,pezhvake sokoote poorya rahimian,pezhvake sokoote poorya rahimyan,poorya rahimian,poorya rahimyan,tahmine milani,katayoon riahi,fardin khalatbari,mohammadreza forootan,masood forootan,ostad chaknavarian
آمار بازدید : 1,421
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500