ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : سه‌شنبه 6 آبان 1393 - ساعت 04:22:43
چاپ خبر

«آینه رو» سکوت هفت ساله اخشابی را می شکند

تازه‌ترین اثر «مجید اخشابی» آهنگساز، نوازنده و خوانندهٔ موسیقی پاپ ایران با نام «آینه رو» پس از سپری شدن هفت سال از انتشار آخرین اثرش، پس از ایام محرم و صفر سال جاری وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

5pkbiz292ed2q41w7q2u.jpgتازه‌ترین اثر «مجید اخشابی» آهنگساز، نوازنده و خوانندهٔ موسیقی پاپ ایران با نام «آینه رو» پس از سپری شدن هفت سال از انتشار آخرین اثرش، پس از ایام محرم و صفر سال جاری وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.
اخشابی با اعلام این خبر درباره این اثر گفت: آلبوم «آینه رو» که شامل ۱۴ قطعه موسیقی است اکثرا توسط خودم آهنگسازی شده و در تنظیم این قطعات هم از یاری مجید اکبرزاده و غلامرضاصابری بهره برده‌ام. ترانه‌های آلبوم نیز از سروده‌های شاعرانی چون اسحاق انور، عبدالجبار کاکایی و اهورا ایمان انتخاب شده است.
وی در ادامه صحبتهایش افزود: صدابرداری و ضبط قطعات این آلبوم در استودیو مهرآوانوا و با صدابرداری محمدسعید شایان و علی پورمقدم انجام گردیده است.
اخشابی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تاخیر طولانی، تغییری در تنظیم و چیدمان قطعات داشته است، توضیح داد و گفت: تغییر چندانی در کلیت آلبوم نداشتم، ولی درصدد این هستیم که با توجه به تاخیری که در انتشار داشتیم، به جای برخی از آهنگ‌ها، قطعات جدیدتری را جایگزین کنیم.
این خواننده درباره برنامه‌هایش برای اجرای کنسرت نیز خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد که پس از انتشار «آینه رو» اجرای صحنه‌ای داشته باشم و در تهران و شهرستانهای مختلف به دیدار دوستدارانم بروم.
شایان ذکر است که مجید اخشابی در مدت فعالیت حرفه‌ای خود سه آلبوم با نام‌های «گمگشته»، «همراز» و «پریزاد» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است و «آینه رو» که قرار است بعد از هفت سال منتشر گردد چهارمین اثر رسمی  وی محسوب می‌شود.

آلبوم ,آلبوم موسیقی, آلبوم جدید ,آلبوم جدید مجید اخشابی,آلبوم جدید موسیقی ,آینه رو,آینه روی مجید اخشابی,مجید اخشابی,مجید اکبرزاده,غلامرضاصابری,اسحاق انور,عبدالجبار کاکایی ,اهورا ایمان,گمگشته,همراز,پریزاد,album,albom,albome jadid,albume jadid,albome jadide majid akhshabi,albume jadide majid akhshabi,albome jadide majid akhshaby,albume jadide majid akhshaby,ayene roo,ayene rooye majid akhshabi,ayene rooye majid akhshaby,majid akhshabi,majid akhshaby,majid akbarzade,gholamreza saberi,eshagh anvar,abdoljabar kakaie,ahoora iman,gomgashte,hamraz,parizad, رادیو پدیده
آمار بازدید : 1,468
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500