ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 - ساعت 06:55:37
چاپ خبر

اولین گردهمایی نوازندگان بیس برگزار شد

در ادامه هم بستگی نوازندگان، اولین گردهمایی نوازندگان بیس ششم آبان در استدیو سرنا برگزار شد.

در ادامه هم بستگی نوازندگان، اولین گردهمایی نوازندگان بیس ششم آبان در استدیو سرنا برگزار شد.
اولین گردهمایی نوازندگان بیس با حضور بیش از ۸۰ نفر از نوازندگان بیس با شور و هیجان خاص برگزار شد. حضور اکثریت نوازندگان مطرح بیس از جمله «بابک ریاحی پور»، «دارا دارایی»، «آرش سعیدی»، «حامد حمید زاده» و … از نکات برجسته این گردهمایی بود.
 ابتدا سام مقدم و بیژن حضرت که برنامه ریزی این گردهمایی را بر عهده داشتند توضیحاتی درباره انجمن دادند و از حاضرین تقاضا کردند که ایده های خود را بیان کنند. سپس دارا دارایی درباره اتفاقاتی که قرار است در این گردهمایی هم رخ بدهد صحبت کردند.
«سینا نجفلو» نماینده انجمن نوازندگان درامز هم در این گردهمایی حضور داشت و خلاصه ای از برنامه های اجرا شده این انجمن را برای نوازندگان بیس مطرح کرد. بعد از صحبت های نجفلو، هر کدام از حاضرین خود را معرفی کردند و از سابقه خود برای دوستانشان گفتند تا قسمت اول برنامه به پایان برسد.
در فاصله بین دو قسمت و در راهرو های استدیو سرنا بازار عکس یادگاری ها و به اصطلاح «سلفی» بسیار داغ بود و گروه به گروه درباره ایده های خود بحث می کردند. در قسمت دوم برنامه کمی صمیمیت ها بیشتر شد و هر کس هر ایده ای داشت مطرح کرد تا برنامه های بعدی با اتفاقات بهتری همراه باشد. عکس دست جمعی هم پایان بخش این گردهمایی بود.
 حاشیه:
–نوازندگان بیس حاضر در این برنامه از ابتدا همدلی و هم یاری را در راس اهداف این گردهمایی ها قرار دادند.
– «میر مهدی قاسمی» از نوازندگان با تجربه بیس، آلبوم «بوم» اثر استاد «حمیدرضا دیبازر» را به «بابک ریاحی پور» به سبب کمک هایش تقدیم کرد.

اولین گردهمایی نوازندگان بیس,نوازندگان بیس,بابک ریاحی پور,دارا دارایی,آرش سعیدی,حامد حمید زاده,سام مقدم,بیژن حضرت,سینا نجفلو,نوازندگان درامز,میر مهدی قاسمی,آلبوم بوم,navazndegane beis,babak riahipoor,dara daraee,arash saeedi,hamed hamidzade,sam moghadam,bizhan hazrat,sina najafloo,navazandegane drums,mir mehdi ghasemi,albome boom,albume boom
آمار بازدید : 1,280
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500