ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393 - ساعت 20:27:05
چاپ خبر

کیوان ساکت با «گیتار» به صحنه می‌رود

کیوان ساکت با یک گروه آلمانی با عنوان ˝گیتار˝ به زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود.

کیوان ساکت با یک گروه آلمانی با عنوان ˝گیتار˝ به زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود.
کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستیم که این کنسرت‌ها به زودی برگزار می‌شود.
ساکت در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها به همراه یک گروه آلمانی به صحنه می‌رویم که قرار است این کنسرت‌ها در تهران، اصفهان و شیراز برگزار شود.
این نوازنده درباره این گروه آلمانی خاطرنشان کرد: اسم این گروه “گیتار” است که قرار است 25 نوازنده در این کنسرت به صحنه روند، همچنین در این کنسرت همه نوازندگان گیتار می‌نوازند.
این نوازنده افزود: در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان برجسته دنیا برای مخاطبان اجرا می‌کنیم که آهنگسازی و تنظیم قطعات به عهده من است.
کیوان ساکت از برگزاری کنسرت دیگری در تهران خبر داد و گفت: همچنین بعد از ایام محرم و صفر به همراه گروه “کیوان ساکت” در تهران به صحنه می‌رویم که در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.
این آهنگساز در پایان گفت: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود و تمامی قطعات بی‌کلام است.

کنسرت,کنسرت کیوان ساکت ,کنسرت جدید,کنسرت های جدید,کنسرت های آینده,کیوان ساکت ,کنسرت جدید کیوان ساکت ,گروه آلمانی گیتار,گروه کیوان ساکت, konsert,koncert,konserte keivan saket,koncerte keivan saket,konserte jadid,konserthaye jadid,koncerte jadid,koncerthaye jadid,konserthaye ayande,koncerthaye ayande,keivan saket,keyvan saket,goroohe almanie gitar,goruhe almanye gitar,goroohe keivan saket,goruhe keyvan saket
آمار بازدید : 1,139
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500