ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393 - ساعت 20:33:53
چاپ خبر

محمد موسوی: آثاری از حاتم عسگری و محمدرضا درویشی را منتشر می‌کنیم

محمد موسوی مدیر نشر موسیقی ماهور از انتشار آثار جدید موسیقایی از شنبه هفته جاری خبر داد.

محمد موسوی مدیر نشر موسیقی ماهور از انتشار آثار جدید موسیقایی از شنبه هفته جاری خبر داد.
این تهیه کننده آلبوم موسیقی با اشاره به آثار جدیدی که از شنبه هفته جاری توسط انتشارات ماهور منتشر خواهند شد گفت: «مثنوی خوانی حاتم عسگری» در دستگاه‌های مختلف موسیقی ایران، «ردیف آوازی دستگاه شور» حاتم عسگری با همراهی سه تار بهمن کاظمی، شاهنامه خوانی در مناطق مختلف ایران بر اساس پژوهش و گردآوری محمد رضا درویشی، «منظومه‌های حماسی مناطق مختلف ایران» با تصنیف و گردآوری استاد آقای درویشی کارهایی هستند که از هفته پیش رو وارد بازار موسیقی خواهند شد.
این ناشر موسیقی در ادامه با توضیح در مورد هر یک از آلبوم‌های بالا گفت: در آلبوم مثنوی خوانی، آقای عسگری شیوه‌های مثنوی خوانی در دستگاه‌های مختلف موسیقی کلاسیک ایران را می‌خواند و بهمن کاظمی هم با ساز سه تار جواب آواز ایشان را می‌دهد. آقای درویشی در آلبوم شاهنامه خوانی در مناطق مختلف ایران شاهنامه خوانی را در قشقایی، بختیاری، کردستان، لرستان و... را جمع آوری کرده است و در ضمن با نوشتن متنی این شیوه‌ها را توضبح داده‌اند. به علاوه آقای درویشی منظومه‌های موسیقی نواحی ایران و داستان‌های حماسی که در مناطق مختلف ایران توسط موزیسین‌ها خوانده و روایت می‌شود را در سه سی دی جمع آوری کرده که از روز شنبه منتشر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به کارهای جدیدی که از سوی ماهور منتشر شده گفت: تلخ و شیرین لیلی افشار، باخ برای گیتار کلاسیک لیلی افشار کارهایی هستند که اخیرا از سوی موسسه ماهور منتشر شده‌اند.

محمد موسوی,مدیر نشر موسیقی ماهور,آلبوم موسیقی,انتشارات ماهور,مثنوی خوانی حاتم عسگری, حاتم عسگری, محمدرضا درویشی,بهمن کاظمی,تلخ و شیرین لیلی افشار,باخ برای گیتار کلاسیک لیلی افشار,mohammad moosavi,albome moosighi,albume moosighi,entesharate mahoor,entesharate mahur,masnavikhanie hatam asgari,hatam asgari,hatam asgary,mohammadreza darvishi,mohammadreza darvishy,bahman kazemi,talkho shirine leili afshar
آمار بازدید : 1,665
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500