ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 - ساعت 18:51:49
چاپ خبر

علیرضا قربانی تیتراژ سریال «پرده‌نشین» را می‌خوا

علیرضا قربانی، خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی شد. قربانی پیش از این با حضور در پشت صحنه سریال «پرده‌نشین»، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفته بود. گروه تولید سریال تلویزیونی «پرده‌نشین» هم اکنون در حوزه علمیه مشغول گرفتن سکانس‌هایی از کار هستند و تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تصویربرداری «پرده نشین» به پایان رسیده است.<br>


ghorbani...jpgعلیرضا قربانی، خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی شد. قربانی پیش از این با حضور در پشت صحنه سریال «پرده‌نشین»، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفته بود. گروه تولید سریال تلویزیونی «پرده‌نشین» هم اکنون در حوزه علمیه مشغول گرفتن سکانس‌هایی از کار هستند و تاکنون بیش از ۸۵ درصد از تصویربرداری «پرده نشین» به پایان رسیده است.
همچنین تدوین این مجموعه توسط فرامرز هوتهم ادامه دارد و علی ابوالصدق نیز کار صداگذاری را انجام می‌دهد.
مهیارعلیزاده آهنگساز این مجموعه تلویزیونی پیش از این با علیرضا قربانی در آلبوم «حریق خزان» همکاری داشته که با استقبال زیادی روبرو شد. این خواننده محبوب موسیقی ایرانی نیز اواخر خرداد ماه از پشت صحنه «پرده نشین» بازدید کرد و با عوامل سریال به گفتگو نشست.
سریال تلویزیونی «پرده نشین» محصول شبکه اول سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است. این مجموعه قرار است ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شود.

علیرضاقربانی,مهیارعلیزاده,پرده نشین,حریق خزان,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,418
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500