ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 - ساعت 19:19:01
چاپ خبر

کنسرت مشترک سامان احتشامی و مجید ناظم‌پور / کتاب آموزشی ساز عود منتشر می‌شود

مجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تهران برگزار می‌شود.


ehteshami - Copy.jpgمجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تهران برگزار می‌شود.
این نوازنده عود درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت به همراه سامان احتشامی به صحنه می‌رویم و قرار است اولین کنسرت مشترک ما برگزار شود.
ناظم‌پور در ادامه تاکید کرد: این کنسرت به دو نوازی عود و پیانو اختصاص دارد که از چندی پیش تمرین‌های ما آغاز شده است، همچنین به احتمال زیاد این کنسرت در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.
این خواننده خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های من و قطعاتی از ساخته‌های سامان احتشامی اجرا می‌شود.
مجید ناظم‌پور در ادامه افزود: همچنین در این کنسرت قرار است منتخبی از قطعات آلبوم‌هایی که تا به امروز منتشر کرده‌ایم برای مخاطبان اجرا شود.
این نوازنده عود از انتشار کتاب جدید خود خبر داد و افزود: کتاب آموزشی ساز عود در مراحل نهایی قرار دارد که بعد از ایام محرم و صفر منتشر می‌شود.
ناظم‌پور در پایان گفت: هنرجویان مبتدی و پیشرفته می‌توانند از این کتاب استفاده کنند زیرا به صورت گام به گام در این کتاب به آموزش ساز عود پرداخته‌ام.

مجید ناظم‌پور,سامان احتشامی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 963
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500