ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نازنین سطوتی
|
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 - ساعت 20:06:31
چاپ خبر

سیروان خسروی «خاطراتِ تو» را پیش فروش کرد!

تک آهنگ سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با عنوان «خاطراتِ تو»، سه شنبه این هفته منتشر و در دسترس دوستداران این خواننده قرار می گیرد.

تک آهنگ سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با عنوان «خاطراتِ تو»، سه شنبه این هفته منتشر و در دسترس دوستداران این خواننده قرار می گیرد.
این قطعه که سه شنبه شب هفته جاری منتشر خواهد شد، از طریق سایت رسمی سیروان خسروی پیش فروش شده و مخاطبینی که تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت sirvanmusic.com جهت حمایت از سیروان خسروی اقدام به پیش خرید «خاطراتِ تو» نمایند.
 شایان ذکر است که در سایت سیروان و درباره خرید این قطعه آمده است: «بدیهیست که براى دوستانى که آهنگ را پیش خرید یا خرید میکنند امکان ارسال آهنگ، ایجاد محل اختصاصى براى دانلود یا ارائه هیچ مزیتى نسبت به افرادى که دانلودِ رایگان انجام میدهند وجود ندارد و تنها با این خرید به ایجاد فرهنگِ حمایت از حق صاحب اثر کمک میکنند.»

سیروان خسروی,خاطرات تو,موسیقی پاپ,خاطرات تو سیروان خسروی,سایت رسمی سیروان خسروی ,پیش فروش خاطرات تو,sirvan khosravi,sirvan khosravy,khaterate to,moosighie pop,musighie pop,pop music,khaterate to sirvan khosravi,pish forooshe khaterate to
آمار بازدید : 1,072
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500