ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 آبان 1393 - ساعت 20:23:21
چاپ خبر

انتشار آلبوم تارنوازی حسین علیزاده بعد از یک دهه

حسین علیزاده بعد از یک دهه، آلبوم تارنوازی منتشر می‌کند، این اثر بداهه‌نوازی او با همراهی تنبک پژمان حدادی است و در آلبومی با نام «تربت» به انتشار درخواهد آمد.



alizade - Copy.jpgحسین علیزاده بعد از یک دهه، آلبوم تارنوازی منتشر می‌کند، این اثر بداهه‌نوازی او با همراهی تنبک پژمان حدادی است و در آلبومی با نام «تربت» به انتشار درخواهد آمد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلبوم «تربت» براساسِ اجرای مشهد و تربت حیدریه است که براساسِ حال و هوای ویژه‌ای که در اجرای آن وجود داشت، علیزاده تصمیم به انتشار آن گرفته است.
این آهنگساز و نوازنده همواره اعتقاد زیادی به اجراهای زنده و بخصوص اجرا در شهرستان‌ها دارد و حسِ موجود در این اجراها را بسیار خاص توصیف می‌کند.
«تربت» درمایه‌های سه‌گاه و راست‌پنجگاه است و می‌توان آن را نخستین آلبومی دانست که حسین علیزاده بعد از یک دهه در آن تارنوازی می‌کند. او این روزها تور کنسرت‌های خود را در شهرهای مختلف اروپایی به اجرا درمی‌آورد. برنامه‌های او از «وپرتال» آلمان آغاز شده و در شهر «فرانکفورت» به پایان می‌رسد.
بهنام سامانی، نوازنده‌ سازهای کوبه‌ای و صبا علیزاده، نوازنده کمانچه، حسین علیزاده را در این اجرا‌ها همراهی خواهند کرد. به‌جز شهرهای وپرتال و فرانکفورت او در شهرهای مونیخ، فرایبورگ، مادرید، کلن، برلین و بامبرگ نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
این تور کنسرت‌ها نیز بر پایه بداهه‌نوازی خواهد بود و این در حالی است که حسین علیزاده پس از بازگشت به ایران، ششم آذرماه در اقامتگاه سفیر فرانسه، نشان شوالیه هنر و ادبیات را از برونو فوشه، سفیرکبیر این کشور در ایران دریافت خواهد کرد.

حسین علیزاده ,تارنوازی,پژمان حدادی,تربت,سه‌گاه,راست‌پنجگاه,بهنام سامانی, صبا علیزاده,حسین علیزاده,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,035
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500