ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 آبان 1393 - ساعت 21:59:32
چاپ خبر

فاضل جمشیدی با ˝سایه رهی˝ می‌آید

فاضل جمشیدی گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستیم که این آلبوم در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.


fazel.jpgفاضل جمشیدی گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستیم که این آلبوم در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.
این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این آلبوم "سایه رهی" است که اشعار قطعات از مجموعه اشعار سایه و رهی معیری انتخاب شده است.
جمشیدی درباره این آلبوم تاکید کرد: این اثر شامل چهار تصنیف است که تمام تصانیف در دستگاه آواز اصفهان اجرا شده است.
فاضل جمشیدی با اشاره به اینکه خوانندگی تمامی تصانیف را بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: عنوان قطعات این اثر موسیقایی خواب نیلوفر، بهانه، هجر غم انگیز و تا تو با منی است.
این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه افزود: تصانیف این آلبوم توسط حسین پرنیا آهنگسازی شده است. همچنین حسین پرنیا (سنتور) و آرش فرهنگ فر (تنبک) نوازندگی قطعات را بر عهده داشته‌اند.
همچنین قرار است بعد از انتشار این اثر موسیقایی به همراه حسین پرنیا به صحنه رویم که این کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
فاضل جمشیدی سال 1338 در شهری ری متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی جامعه شناسی با گرایش پژوهشگری ادامه داد و در کنار تحصیل به فراگیری ردیف آوازی نزد استاد نصر الله ناصح پور، کریم صالح عظیمی و شهرام ناظری پرداخت.
جمشیدی از سال 80 تا 82 مشاور اجرائی و از سال 82 تا سال 85 معاون اجرائی خانه موسیقی بود. او فعالیت حرفه‌ای خود را از اواخر دهه 80 آغاز کرد و در گروه‌ها و ارکسترهای مختلفی به خوانندگی پرداخت.
ارکستر موسیقی ملی، گروه موسیقی درویش، گروه موسیقی همساز، گروه موسیقی نوای دل، گروه موسیقی وزیری، گروه موسیقی محجوبی، گروه موسیقی نیریز، گروه موسیقی صبا و... از این جمله‌اند.
او برای اجرای موسیقی تا به حال به کشورهای چین، کانادا، سوئد، قزاقستان، نروژ، آذربایجان، مقدونیه، تایوان و ازبکستان، افریقای جنوبی و....سفر کرده است.
از میان آثار منتشر شده این هنرمند می‌توان به ای وطن، یار پنهان، دیدار شرق و غرب، بهار رویا و آثار تصویری منتشر شده از کنسرت‌های ارکستر موسیقی ملی اشاره کرد.

فاضل جمشیدی,سایه رهی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,271
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500