ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 آبان 1393 - ساعت 22:11:48
چاپ خبر

آلبوم جدید از گروه بهنا در راه است

امین بهنا گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید گروه بهنا هستیم که این اثر موسیقایی بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.


b2.jpgامین بهنا گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید گروه بهنا هستیم که این اثر موسیقایی بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.
بهنا در ادامه بیان کرد: این اثر شامل 9 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن پارک وی، پیاده رو، صدای امروز تهران و.... است.
این آهنگساز با اشاره به اینکه عنوان این اثر صدای امروز تهران است، تاکید کرد: سوژه این آلبوم "تهران" است با موضوعاتی همچون مترو ، تاکسی، بازار و سیدخندان. همچنین ژانر این اثر تلفیقی است و در این آلبوم از ساز ایرانی استفاده نشده است.
رامین بهنا با اشاره به اینکه این آلبوم کاملا به صورت الکتروآکوستیک ضبط شده است، خاطرنشان کرد: در این اثر از سازهای پیانو، سینتی سایزر، کیبرد، گیتار، گیتار باس، درامز و.... استفاده شده است.
این نوازنده درباره اعضا و نوازندگان گروه بهنا گفت: در این اثر موسیقایی بهرنگ بقایی، کسرا ابراهیمی، حامد حمیدزاده، سیاوش امامی و... به عنوان نوازنده حضور دارند.
گروه بهنا بعد از ایام محرم و صفر و بعد از انتشار این اثر در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود و قرار است قطعات این آلبوم را برای مخاطبان اجرا کنیم.
از این آهنگساز تاکنون علاوه بر موسیقی بیش از 40 فیلم سینمایی، آلبوم‌هایی همچون زی‌بازی، دار قالی، نه آنچنان، نسل سوخته و دیدگاه منتشر شده است.

امین بهنا ,گروه بهنا,بهرنگ بقایی، کسرا ابراهیمی، حامد حمیدزاده، سیاوش امامی, رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,370
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500