ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 آبان 1393 - ساعت 22:29:30
چاپ خبر

روایت دوباره «چرا رفتی؟» پس از ماه صفر

محمد حسین توتونچیان اینگونه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از ایام سوگواری ماه های محرم و صفر تور کنسرت های «چرا رفتی» در شهرستان های مختلف ادامه پیدا می کند. البته هنوز اولین شهری که قرارست کنسرت های شهرستان را از آنجا آغاز کنیم مشخص نشده است.


shajariyan.jpgمحمد حسین توتونچیان اینگونه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از ایام سوگواری ماه های محرم و صفر تور کنسرت های «چرا رفتی» در شهرستان های مختلف ادامه پیدا می کند. البته هنوز اولین شهری که قرارست کنسرت های شهرستان را از آنجا آغاز کنیم مشخص نشده است.
به گفته وی، به زودی جزییات برنامه ها در شهرستان ها اعلام خواهد شد.
توتونچیان بر این موضوع تاکید کرد که تصمیم گروه این است با توجه به استقبال تماشاگران و تقاضاهایی که از سوی مخاطبان در تمام ایران وجود دارد این کنسرت را در هرجایی که امکانات و ملزومات ولو در کمترین شکل ممکن وجود دارد، برگزار کنند و  علاقه مندان غیرتهرانی بدانند که گروه تمام تلاش خود را برای برگزاری کنسرت در شهرستان های سراسر کشور انجام خواهد داد.
مدیرموسسه ققنوس درباره مشکلات برگزاری تور کنسرت ها در شهرستان ها تصریح کرد: در حالیکه در بسیاری از شهرستان ها مدیران ارشاد استان و شهرستان محل برگزاری کنسرت بهترین همکاری را با ما دارند و ما در زمینه برگزاری کنسرت چه در حوزه اداره ارشاد و چه در حوزه های دیگر اعم از اماکن و شورای تامین با هیچ مشکلی مواجه نمی شویم اما در بعضی از نقاط ما با برخی از کارشکنی از سوی ادارات ارشاد استان مواجه می شویم.
با مراجعه به برخی از ادارات ارشاد استان ها که تمایلی به گفتن نام آنها ندارم دوستانی هستند که شرکت هایی را به عنوان واسطه در همان شهرستان معرفی می کنند و ما را الزام می کنند که باید در شهرستان مورد نظر حتما از طریق واسطه گری آن شرکت مورد نظر کارهایمان را در شهرستان برگزاری کنسرت دنبال کنیم در حالیکه تمام نامه نگاری های اداری کنسرت «چرا رفتی» در زمینه برگزاری و تهیه کنندگی در تهران به نام من انجام می شود اما با برعکس این ماجرا در برخی شهرستان ها مواجه هستیم که تمام نامه نگاری ها باید از طریق این واسطه ها شکل بگیرد که این اصلا رویه درستی  نیست.
این تهیه کننده کنسرت در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تعدد اجراهای زنده آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» در تهران و شهرستان ها بیان کرد: در این مدت من کم و بیش می شنیدم که خیلی ها بر این باورند که این کنسرت ها برای درآمدزایی صرف و بدون پشتوانه فرهنگی انجام گرفته است در حالیکه باید این توضیح را بدهم که وقتی ما همچنان برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان با سیل درخواست ها مواجه هستیم و به محض اعلام برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان بلیت ها تمام می شود بنابراین برنامه ریزی های خود را بر اساس این تقاضاها ادامه می دهیم. ضمن اینکه وقتی این کنسرت ها ادامه پیدا می کند به تبع آن درآمدزایی هم وجود دارد و من فکر نمی کنم کار خطایی انجام داده باشیم.
وی درباره برگزاری تور کنسرت های بین المللی «چرا رفتی» هم گفت: بعد از انتشار آلبوم و برگزاری تورهای کنسرت در ایران، تعداد زیادی درخواست برای برگزاری کنسرت در کشورهای دیگر دریافت کردیم اما چون هنوز هم گروه و هم من به برنامه ریزی دقیقی در این زمینه احتیاج داریم بنابراین ترجیح می دهم فعلا درباره برگزاری کنسرت «چرا رفتی» در خارج از کشور خبری را اعلام نکنم چون هنوز چیزی مشخص نیست.

محمد حسین توتونچیان,چرا رفتی,نه فرشته ام نه شیطان,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,407
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500