ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 10:26:40
چاپ خبر

کنسرت سبحان مهدی‌پور در تهران

سبحان مهدی‌پور خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه رویم.


sobhan.jpgسبحان مهدی‌پور خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه رویم.
در این کنسرت‌ قطعاتی در دستگاه نوا و آواز بیات اصفهان اجرا می‌کنیم و اشعار از مجموعه اشعار فریدون مشیری و شفیعی كدكنی انتخاب شده است.
در این کنسرت نبی احمدی به عنوان نوازنده تار و سرپرست گروه حضور دارد. همچنین قرار است قطعاتی از آلبوم "قصه آفاق" و "یادواره اقبال آذر" برای مخاطبان اجرا شود.
این خواننده درباره آلبوم "اقبال آذر" گفت: قرار بود آلبوم "یادواره اقبال آذر" سال گذشته منتشر شود که بنا به دلایلی انتشار آن به تعویق افتاد در نتیجه این اثر تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.
مهدی‌پور در ادامه تاکید کرد: این اثر موسیقایی شامل پیش درآمد، دو تصنیف و چهار بخش آواز و در مجموع شامل هشت قطعه است.
او درباره اعضا و نوازندگان گروه افزود: در این اثر موسیقایی مهرداد ناصحی (کمانچه)، شاهین شهبازی (تار)، حمید قنبری (تنبک) و... به عنوان نوازنده با من همکاری کرده‌اند.
این خواننده در پایان گفت: ویژگی مهم این آلبوم این است که در این اثر موسیقایی سازها به صورت جداگانه ضبط نشده و تمام نوازندگان با هم و در کنار هم سازهایشان را نواخته‌اند.

سبحان مهدی‌پور , فریدون مشیری,شفیعی كدكنی,قصه آفاق,یادواره اقبال آذر,مهرداد ناصحی,شاهین شهبازی,حمید قنبری,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,248
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500