ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 21:23:24
چاپ خبر

سراج دوباره «وداع» را می‌خواند

«حسام الدین سراج» از اجرای کنسرت وداع در سال همیش های برج میلاد خبر داد. این خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: برای سومین سال پیاپی این فرصت را داریم که در روزهای 22 و 23 آبان ماه و در ساعت 20 در خدمت علاقه مندان به موسیقی آیینی باشیم.


images.jpg«حسام الدین سراج» از اجرای کنسرت وداع در سال همیش های برج میلاد خبر داد. این خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: برای سومین سال پیاپی این فرصت را داریم که در روزهای 22 و 23 آبان ماه و در ساعت 20 در خدمت علاقه مندان به موسیقی آیینی باشیم.
این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر قطعات آلبوم وداع آوازی را هم در کرد بیات (با شعر قیصر امین پور) اجرا خواهد کرد افزود: «راز»، «آیینه عشق»، «باده الست»، «سرخیل مستان»، «وحدت عاشقانه»، «غریب آشنا»، «یک دل و یک یار»، «سرحق»، «عاشق کشی»، «ساز مستی»، «دستانسرا»، «شوخ شیرین»، «وداع»، «پریشانی» از اشعار عثمان سامانی و «غریبه» با شعر غلامرضا کافی و «گریه خون» با شعری از علیرضا قزوه و ابراهیم درویشی قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می شوند.
سراج که آلبوم «مسیحا»ی او پس از مدت ها در آستانه محرم به بازار آمد درباره این کنسرت توضیح داد: آقای محمد میرزمانی مطابق دو سال گذشته رهبر این کنسرت خواهند بود و همایون رحیمیان عزیز هم ارکستر مایستر این اجراست. داوود ورزیده و شهرام میرجلالی هم به عنوان سولیست در این کنسرت حضور دارند. گفتنی است بلیط فروشی دواع که اولین اجرای موسیقی آیینی با ارکستر زهی وسازهای بادی برنجی و ایرانی است از هم اکنون آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این برنامه به مراکز فروش بلیط مراجعه کنند.

حسام الدین سراج,قیصر امین پور,مسیحا,محمد میرزمانی,همایون رحیمیان,داوود ورزیده,شهرام میرجلالی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,360
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500