ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 21:40:17
چاپ خبر

مدیر دفتر موسیقی درگذشت «گورگن موسسیان» را تسلیت گفت

در متن پیام پیروز ارجمند آمده است: «شناخت هنر والا و حفظ ارزش‌های آن بی‌تردید، نیازمند داشتن اندیشه‌ای والا است؛ گورگن موسسیان دورانی که رهبری گروه کر ارکسترسمفونیک را به‌عهده داشت با شناخت این نوع موسیقی یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌های کر را تشکیل داده بود. برای این معلم والامقام طلب رحمت و مغفرت الهی دارم»



g1.jpgدر متن پیام پیروز ارجمند آمده است: «شناخت هنر والا و حفظ ارزش‌های آن بی‌تردید، نیازمند داشتن اندیشه‌ای والا است؛ گورگن موسسیان دورانی که رهبری گروه کر ارکسترسمفونیک را به‌عهده داشت با شناخت این نوع موسیقی یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌های کر را تشکیل داده بود. برای این معلم والامقام طلب رحمت و مغفرت الهی دارم»
گورگن موسسیان، رهبر سابق گروه کر ارکستر سمفونیک تهران، شامگاه 17 مهرماه در خارج از کشور از دنیا رفت. این هنرمند که حدود ۷۰ سال سن داشت، به‌دلیل نارسایی کبد درگذشت.
این هنرمند پس از انقلاب اسلامی نزدیک به ۲۰ سال گروه کر ارکستر سمفونیک تهران را رهبری و در هنرستان موسیقی دختران و پسران تدریس کرد. رهبری گروه کر «سوان» از دیگر فعالیت‌های موسسیان بود که به گفته‌ی هنرمندان کر ایران، در دوران او یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌های کر تشکیل شده بود.

پیروز ارجمند,درگذشت گورگن موسسیان,ارکسترسمفونیک,نارسایی کبد,سوان,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,125
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500