ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 22:28:03
چاپ خبر

داوری مسابقه آهنگسازی آغاز شد

<span style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family:Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin" lang="AR-SA">مرحله اول داوری مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی روز گذشته با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره برگزار گردید</span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"><span dir="LTR"></span><span dir="LTR"></span></span>


davari.jpgمرحله اول داوری مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی روز گذشته با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره برگزار گردید.

هیئت داوران دومین جشنواره آهنگسازی که به همت کانون آهنگسازان خانه موسیقی برگزار می شود روز گذشته تشکیل جلسه دادند و به بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره پرداختند.

در جلسه اول داوری حدود 30 اثر رسیده به جشنواره در قالب موسیقی های کلاسیک، مدرن و سنتی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و پس از مشخص شدن تعدادی از آثار برتر قرار شد طی روزهای آینده و در جلسه بعدی برگزیدگان شاخه های مختلف اعلام شوند.

هیئت داوران این جشنواره عبارتند از سیدمحمد میرزمانی، امیرمهیار تفرشی پور و امیر بکان که از اعضای هیئت مدیره کانون آهنگسازی خانه موسیقی هستند.

فراخوان شرکت در مسابقه آهنگسازی از اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد و مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه اعلام شد که در مجموع 30 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

مسابقه آهنگسازی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,132
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500