ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393 - ساعت 22:52:51
چاپ خبر

عيادت رييس كل سازمان نظام پزشكي از دو هنرمند

<span style="font-family:&quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;; mso-ascii-font-family:Calibri;mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-font-family: Calibri;mso-hansi-theme-font:minor-latin" lang="AR-SA">دکترعلیرضازالی رییس کل سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان های محل بستری مسعود کیمیایی و مرتضی پاشایی، از این دو هنرمند عیادت كرد و در جریان روند درمان و بهبودی آنها قرار گرفت.</span>


k1.jpgدکترعلیرضازالی رییس کل سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان های محل بستری مسعود کیمیایی و مرتضی پاشایی، از این دو هنرمند عیادت كرد و در جریان روند درمان و بهبودی آنها قرار گرفت.

دكتر عليرضا زالي رییس کل سازماننظام پزشكي  دربیمارستان محل بستری مسعود کیمیایی، کارگردان برجسته ی سینمای ایران، حضور یافته و ضمن عیادت و احوالپرسی، توسط تیم معالج درجریان روند بهبودی این هنرمند قرار گرفت.

در این دیدار که دکترعلیرضاناصری –مشاور فرهنگی هنری سازمان- و دکترافشین یداللهی –پزشک و شاعر معاصر- نیز حضور داشتند، دکترزالی با اشاره به جایگاه والای گروه های مرجع بویژه هنرمندان مردمی در عرصه ی اجتماع، بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت درخور جامعه ی بزرگ هنری کشور در توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامت تاکید کرد و آمادگی سازمان نظام پزشکی را برای تعامل بیش از پیش با هنرمندان در این زمینه خاطرنشان ساخت.

درانتها دکترزالی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط تیم معالج این فیلمساز برجسته، از درگاه خداوند متعال برای ایشان سلامتی عاجل و بازگشت فعال و پرنشاط به عرصه ی فعالیت های هنری را مسئلت نمود.

 همچنین دکترزالی و هیات همراه از مرتضی پاشایی -خواننده و آهنگساز- نیز عیادت کرده، با ارج نهادن به تلاش های کادر درمانی بیمارستان، در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه پاشایی «از چهره های نوآور و محبوب عرصه ی هنر موسیقی است و نسل جوان امروز از ترنم آواهای دلنشین ایشان که مشحون از احساسات پاک و بی آلایش است، بهره ی فراوانی برده» ، حس امید و نشاطی که همواره در چهره ی این هنرمند جوان متبلور بوده است را آمیزه ای زیبا و نویدبخش از روزهای سلامتی آینده دانسته، برای ایشان آرزوی سلامتی روزافزون نمود.

دکترعلیرضازالی,مسعود کیمیایی,مرتضی پاشایی,عیادت,بستری,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,191
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500