ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 20 آبان 1393 - ساعت 12:38:33
چاپ خبر

هژیر مهرافروز به ترکیه می‌رود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">گروه آیان به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز 19 تا 23 آذرماه سال جاری در ترکیه به اجرای برنامه می‌پردازد.</p><div><br></div>

مهرافروز.jpgگروه آیان به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز 19 تا 23 آذرماه سال جاری در ترکیه به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش هنرآنلاین، گروه آیان هر سال در جشن عرس که به مناسبت تولد مولانا در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. هژیر مهرافروز در این کنسرت قطعاتی از آلبوم قلندر و یک سری قطعات جدید برای مخاطبان اجرا می‌کند.

در این کنسرت 10 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات آمده‌ام که سر نهم، چشم در راه، دلدار، شراب عاشقان، یا من هو، همراه، راهی به سوی خدا، خمیازه فریاد، مجنون و پریشان توام، مثلث و..... است. در کنسرت آیان تنظیم قطعات توسط شاهد علیزاده انجام شده است و هژیر مهرافروز سرپرستی گروه آیان را بر عهده دارد.

هژیر مهرافروز در این کنسرت موسیقی قلندری که شامل موسیقی ایرانی،‌ موسیقی ردیفی و دستگاهی است و بر اساس موسیقی مقامی شکل گرفته که ریشه در اندیشه‌های بکر عرفانی دارد را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

شاهد علیزاده (تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو و تار)، نوید رهبر (مدیر گروه آریان و نوازنده سینتی سایزر)، کیوان فرشیدنیا (نوازنده گیتار باس)،‌ فرزاد فخرالدینی (گیتار الکتریک)، امین طاهری (درامز)، شهریار ناظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک و ساز‌های کوبه‌ای)، حسین حسینی (نی)، مجید مظاهری (کمانچه)، امین سیابلی، نوازنده عود) به عنوان نوازنده با این خواننده همکاری می‌کنند.

سبک موسیقایی گروه آیان پاپ نیست و اجرای آن تابع بهره‌گیری درست از موســـیقی عرفانی و تازه‌های موسیقی تلفیقی است. آخرین کنسرت این گروه  شامگاه یکشنبه 20 مهرماه مصادف با عید سعید غدیر در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

هژیر مهرافروز, گروه آیان, ترکیه, کنسرت, جشن عرس, شاهد علیزاده, کیوان فرشیدنیا ,فرزاد فخرالدینی , امین طاهری , شهریار ناظری ,فرهاد صفری, حسین حسینی ,مجید مظاهری ,امین سیابلی
آمار بازدید : 1,530
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500