ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 - ساعت 20:22:29
چاپ خبر

كنسرت ساكت و عقيلي در كانادا

كيوان ساكت گفت: در&nbsp; اين اجرا كه ماه آينده خواهد بود به همراه گروه وزيري و سالار عقيلي به روي صحنه خواهيم رفت و قطعات جديد و قديمي از ساخته هاي بنده را اجرا مي كنيم.<br>در اين اجرا مازيار حيدري پيانيست برجسته كشورمان كه سالهاست در كشور كانادا زندگي مي كند و من به همراه او كنسرتهاي زيادي را در داخل و خارج از كشور برگزار كرده ام ، به ما ملحق خواهد شد و در كنار گروه وزيري به نوازندگي پيانو مي پردازد.


.1.jpgكيوان ساكت گفت: در  اين اجرا كه ماه آينده خواهد بود به همراه گروه وزيري و سالار عقيلي به روي صحنه خواهيم رفت و قطعات جديد و قديمي از ساخته هاي بنده را اجرا مي كنيم.
در اين اجرا مازيار حيدري پيانيست برجسته كشورمان كه سالهاست در كشور كانادا زندگي مي كند و من به همراه او كنسرتهاي زيادي را در داخل و خارج از كشور برگزار كرده ام ، به ما ملحق خواهد شد و در كنار گروه وزيري به نوازندگي پيانو مي پردازد.
اين آهنگساز افزود: در كنسرت كانادا قصد داريم قطعات جديدي ازساخته هايم را در كنار ديگر قطعات كه تا كنون توسط سالار عقيلي خوانده شده اند را براي مخاطبانمان اجرا كنيم.
ساكت در خاتمه با اشاره به ديگر فعاليتهاي گروه وزيري گفت: بعد از ماه صفر قصد داريم كنسرتهايي را به خوانندگي سالار عقيلي و چند خواننده جوان در تهران، يزد، اردبيل و شيراز برگزار خواهيم كرد.

كيوان ساكت,سالار عقيلي,مازيار حيدري,سالار عقيلي,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,206
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500