ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 22 آبان 1393 - ساعت 12:04:29
چاپ خبر

«کنسرتو برای ویلن و ارکستر»شاهین فرهت آماده ضبط است

شاهین فرهت ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ساخت سمفونی شماره 16 که به استاد هرمز فرهت تقدیم شده بود یکی از شاگردانم که ویلنیست خوبی است از من پرسید چرا یک کنسرتو برای ویلن نمی سازید؟ همین موضوع جرقه ای در ذهن من شد تا دست به ساخت «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» بزنم.


sh1.jpgشاهین فرهت ضمن اعلام این خبر گفت: پس از ساخت سمفونی شماره 16 که به استاد هرمز فرهت تقدیم شده بود یکی از شاگردانم که ویلنیست خوبی است از من پرسید چرا یک کنسرتو برای ویلن نمی سازید؟ همین موضوع جرقه ای در ذهن من شد تا دست به ساخت «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» بزنم.
این موسیقیدان در ادامه افزود: «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» از سه بخش تشکیل شده که بخش اول آن دراماتیک تر از سایر بخش ها است؛ بخش دوم آن آرام تر و بخش سوم تندتر است و کلیت کار نیز ویژگی های معمول آثار گذشته ام را در خود دارد.
وی همچنین عنوان کرد: نت نویسی های این کنسرتو انجام شده و حتی سمپلی نیز از آن شنیده ام؛ در حال حاضر نیز امین غفاری که از شاگردانم و از ویلنیست های توانمند محسوب می شود بر روی این تمرین دارد؛ در حقیقت همه چیز برای ضبط  «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» آماده است و تنها در انتظار اسپانسری برای این کار هستیم.
آخرین اثری که تا کنون از شاهین فرهت راهی بازار شده سمفونی شماره 16 (تقدیم شده به هرمز فرهت) است که توسط ارکستر ملی اوکراین ضبط شده بود و مهر ماه سال 1392 از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.



نسرتو برای ویلن و ارکستر,شاهین فرهت,سمفونی,امین غفاری,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,128
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500