ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 22 آبان 1393 - ساعت 12:16:15
چاپ خبر

پینک فلوید؛ در صدر اخبار موسیقی

رودخانه بی‌پایان" راک انگلستان را در دنیا دوباره مطرح کرد.



bi payan.jpgرودخانه بی‌پایان" راک انگلستان را در دنیا دوباره مطرح کرد.
با گذشت یک هفته از انتشار آلبوم رودخانه بی‌پایان و ثبت رکورد جدیدی درخصوص پیش‌فروش این آلبوم در سایت آمازون؛ پینک فلوید در صدر اخبار موسیقی قرار گرفت.
پانزدهمین آلبوم استودیویی پینک فلوید با آهنگسازی اندی جکسون، دیوید گیلمور و گلوور فیل مانزانرا و در ستایش ریچارد رایت نوازنده پیانو و کیبورد گروه که در سال 2008 درگذشت؛ ساخته شده است.
این آلبوم شامل قطعات شنیده نشده‌ای از آخرین آلبوم پینک فلوید با نام ناقوس جدایی است و درکنار آن قطعاتی در طول چند سال گذشته توسط دیوید گیلمور و دیگر تهیه‌کنندگان آلبوم ضبط شده است؛ در آلبوم وجود دارد.
رودخانه بی‌پایان شامل 20 قطعه بی‌کلام است و درکنار قطعه شماره 15 آلبوم با نام Louder Than Words با صدای دیوید گیلمور و شعری از همسرش پولی سامسون خوانده شده است. این آلبوم سومین پروژه پینک فلوید به رهبری دیوید گیلمور است.
این آلبوم حاصل تلاش "دیوید گیلمور" نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده "نیک میسن" نوازنده درامز "گای پرت" نوازنده گیتار باس و "دورگا مک بروم"، "لوسی کلر مارشال" و "سارا براون" خوانندگان پس زمینه است.
رودخانه بی‌پایان تاکنون توانسته نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و بار دیگر موسیقی راک بریتانیا را در دنیا مطرح کند.


رودخانه بی‌پایان,پینک فلوید,اندی جکسون,دیوید گیلمور,گلوور فیل مانزانرا,گای پرت,دورگا مک بروم,لوسی کلر مارشال,سارا براون,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,128
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500