ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 22 آبان 1393 - ساعت 18:48:43
چاپ خبر

اجرای اثر جدید «مهدی حسینی» در فیلارمونیک شهر سن پترزبورگ روسیه

اثر جدید «مهدی حسینی» با عنوان «ایستا» در ۳۰ آبان ماه مصادف با بیست و یکم نوامبر ٢٠١۴ در فیلارمونیک شهر سن پترزبورگ روسیه توسط آنسامبل موسیقی «Sound Ways» اجرا خواهد شد.


mehdi.jpgاثر جدید «مهدی حسینی» با عنوان «ایستا» در ۳۰ آبان ماه مصادف با بیست و یکم نوامبر ٢٠١۴ در فیلارمونیک شهر سن پترزبورگ روسیه توسط آنسامبل موسیقی «Sound Ways» اجرا خواهد شد.
ساختار قطعه «ایستا» (Inertia) بر اساس رویکرد نت شاهد در موسیقی ایرانی است که برای سازهای کلارینت، پیانو، ویولن و ویلنسل تنظیم شده است.
مهدی حسینی تحصیلات آهنگساری خود را در مقطع دکترا در کنسرواتور ریمسکی کورساکوف سن پترزبورگ به پایان رسانده و بنیانگذار مرکز موسیقی معاصر شهر سن پیتزبورگ است. حسینی به عنوان آهنگساز و موزیکولوگ در هر دو رشته کماکان فعال بوده و تحقیقات وی بر روی موسیقی بومی ایران، بطور چشمگیری تأثیر بر روی آثارآهنگسازی‌اش داشته است.
آثار مهدی حسینی در فستیوال‌های مختلفی در خارج از ایران به اجرا در آمده و گزیده‌ای از این آثار که بر اساس موسیقی محلی ایران ساخته شده در آلبوم «مونودیزم» از سوی انتشارات ارغنون به بازار موسیقی عرضه شده است، مونودیزم از این آهنگساز در جشن خانه موسیقی سال ۹۲ و در شاخه موسیقی کلاسیک نیز به عنوان آلبوم برگزیده سال انتخاب شده بود.

مهدی حسینی,ایستا,سن پیتزبورگ,مونودیزم,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,255
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500